Consumenten vereniging vuurwerk ja of nee?

Consumenten vereniging vuurwerk Ja of Nee

• JA

Stemmen: 54 90,0%
  • NEE

Stemmen: 6 10,0%

• Total voters
    60

stef

Member
To MZB.
Ik heb geen concrete ideen, maar misschien dat de heren die het topic geopend hebben nog wat input hebben, of misschien dat Joszie nog iets heeft.

groetjes Stef

edje30

Registered User
Ik ga hier zowiezo mijn brein nog eens over breken en alvast info of inlichtingen bij de branche vereniging vragen of zei dit een goed idee vinden......

Marco_clappers

Registered User
Vergeet belangenvereniging pyrotechniek Nederland niet , of BPN. het meeste is wel gebaseerd op mensen die vuurwerk verkopen of het moet je beroep zijn. Een echte vereniging van consumenten die bij elkaar komt bestaat volgens mij niet. Misschien ook een leuk idee om oficieele meetings te organiseren.

joszie

Zilveren Member
Er worden al jaren ideeën geopperd om eens zo'n meeting te organiseren, maar er is nog nooit echt iets van gekomen. we zouden het gewoon eens moeten doen. Ergens centraal in Nl een gebouwtje huren (bv wijkcentrum oid) en daar een gezellige avond organiseren over vuurwerk, voor en door liefhebbers!

Van te voren kunnen we dan een programma opstellen. bijvoorbeeld:
-een praatje inclusief foto's en filmpjes over grote evenementen (fallas) door een vaste bezoeker ervan
-een praatje door een importeur over wat er allemaal komt kijken om vuurwerk te importeren
-een fan met een speciaal verhaal (bijzondere jaarwisseling, veel vuurwerk etc)

dit zijn maar wat kleine voorbeelden, maar we moeten toch ergens beginnen.

Marco_clappers

Registered User
Er worden al jaren ideeën geopperd om eens zo'n meeting te organiseren, maar er is nog nooit echt iets van gekomen. we zouden het gewoon eens moeten doen. Ergens centraal in Nl een gebouwtje huren (bv wijkcentrum oid) en daar een gezellige avond organiseren over vuurwerk, voor en door liefhebbers!

Van te voren kunnen we dan een programma opstellen. bijvoorbeeld:
-een praatje inclusief foto's en filmpjes over grote evenementen (fallas) door een vaste bezoeker ervan
-een praatje door een importeur over wat er allemaal komt kijken om vuurwerk te importeren
-een fan met een speciaal verhaal (bijzondere jaarwisseling, veel vuurwerk etc)

dit zijn maar wat kleine voorbeelden, maar we moeten toch ergens beginnen.

dit is een goed idee ja, ook leuk om wat contacten te krijgen. Ik bijv. heb weinig mensen om mij heen die echt naar fallas willen of andere evenementen.

Bovenaan