Complimenten Fallas 2014

stef

Member
Hallo alle lezers en kijkers.

Via deze weg wil ik Tony en de jongens die zich inzetten voor de FPM site een compliment geven.
Ik snap heel goed dat er velen onder ons zijn die naar Valencia gaan.
Maar hoe zou het zijn eens even lekker te genieten zonder camera?
Want zodra je een camera op zak heb beleef je de show toch altijd anders dan dat je zonder camera gaat.
Want....

Het beeld moet er perfect op, je wilt niets missen en je houdt rekening met het draaien dat je er in de samenvatting nog wat van kan maken.
Alles behalve ECHT genieten dus.

Ik heb 14 vakanties naar Egypte gehad om onder water alle koraalriffen in beeld te brengen.
Dat leverde ruim 184 uur ruwe film op.
Genoten had ik nooit echt van een duik want alles moest perfect in beeld.
Het genieten kwam pas tijdens het monteren.
En daarom heb ik het echte genieten ter plaatsen een beetje moeten missen.
Sinds kort duik ik weer zonder camera, pfieuw wat heb ik veel gemist kan ik je zeggen!!!

Daarom mijn dank voor alle beelden en films waardoor ik toch het ‘’er bij zijn gevoel heb’’.
Grote klasse, mooi camera werk, mooie samenvattingen en mooie films.
Alles bij elkaar TOP.
Dat is waar FPM voor staat, KWALITEIT.

Bedankt voor de films mannen!

Groetjes Stef.

ChrisN

Registered User
+1

Zo goed in beeld gebracht zelfs, dat men in Valencia de beelden ook gebruikt:
Deze foto nam ik op de bovenste verdieping van een groot warenhuis waar ik toevallig was (vriendin) en waar ze een soort tentoonstelling hadden ter ere van het 75 jarig bestaan van de Junta Central Fallero.

Grotefoto-J4K7NYVN.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
+1

Zo goed in beeld gebracht zelfs, dat men in Valencia de beelden ook gebruikt:
Deze foto nam ik op de bovenste verdieping van een groot warenhuis waar ik toevallig was (vriendin) en waar ze een soort tentoonstelling hadden ter ere van het 75 jarig bestaan van de Junta Central Fallero.

Grotefoto-J4K7NYVN.jpg

Klopt helemaal! Dat is de tentoonstelling van El Corte Inglis...En Yep, ze hebben er netjes toestemming voor gevraagd.
Maar wat een Pikkepijp ben ik toch ook...Ik ben zelf helemaal niet wezen kijken..Thanks!!

Thanks Stef voor de complimenten!

Moontan

Moderator
Medewerker
Stef, jij weet als geen ander wat er allemaal bij komt kijken bij het filmen van grote producties en belangrijke shows.
Leuk dat jij met jouw achtergrond de collega,s FPM in de "schijnwerpers" zet.
De complimenten zijn volledig terecht.!!
Ook van mijn kant alle lof voor de heren filmers!!

Knee

Registered User
Zeker alle lof voor de filmers.Komt veel bij kijken en er steekt ook nog eens extra tijd in om het voor ons online te krijgen.Chapeau daar voor! (die pikkepijp heeft daarin tegen tijd genoeg...:)

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Had dit topic helemaal niet gezien , maar zeker complimenten naar toon en de rest natuurlijk ook ! Elke keer weer heeft die toon weer nieuwe ideeën , en zijn we weer de EERSTE of de BESTE ergens in ! De waardering / herkenning die je over heel de aarbol krijgt als je al in een fpm shirt rond loopt is geweldig ! en dat komt gewoon door een website die zich al meer dan 10 JAAR zich overal voor inzet op vuurwerk gebied !

FPM ALL OVER THE WORLD !!!!!

Bovenaan