CombiFan 90

FPM ProductBOT

Registered User
1013_Katan_CombiFan90_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over CombiFan 90[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1013[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]90[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 10/09/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dat oplichtende rooie/oranje vind ik wel helemaal te gek:lub: dat viel me vorig jaar al op, de Royal's Celebration Box, Zen & Wolff hadden ook iets van die oplichtende rood/oranje kleur erin, dus volgensmij zit dat effect sinds vorig jaar in het consumenten vuurwerk en gaan we dat steeds meer zien, ik vind dat prima.

Katan demo 2014 wide.

Laatst bewerkt door een moderator:
Z shape weg, spinners weg , agressieve crackling weg. Ziet er nog steeds goed uit maar is het onderscheidende kwijt , hier zijn ook andere producten voor uit te kiezen.

Back
Bovenaan