Colosseum

FPM ProductBOT

Registered User
1561_Wolff_ColosseumB_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Colosseum[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1561[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 99,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]1008 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Beginnend met stralende kometen gaat deze cake over naar een super show van bij elkaar meer dan een minuut![/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/10/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

MichelAngelo

Registered User
Staat wel mooi op de balie in de winkel. Mooi om de buurman om te laten kijken.
Maar de uitwerkingen waren wat klein. Zeker in vergelijking met het andere dat Wolff introduceerde in deze prijsklasse of daaronder.

D

Deleted member 17038

Guest
Je ziet nu alle cakes. Dit is zo'n systeem waarbij de cakes in elkaar passen. A in het midden, dan B als eerste ring dan C en de buitenste ring is D. Vorig jaar ook al ergens in het vierkant gezien maar dan met 2 cakes.
Net zoals deze cake: LINK Facebook vuurwerkbiep foto/plaatje LINK De colosseum zie je ook in de achtergrond.

Laatst bewerkt door een moderator:

GMP82

Zilveren Member
Je ziet nu alle cakes. Dit is zo'n systeem waarbij de cakes in elkaar passen. A in het midden, dan B als eerste ring dan C en de buitenste ring is D. Vorig jaar ook al ergens in het vierkant gezien maar dan met 2 cakes.

Ah nu zie ik het inderdaad. Vernieuwend? Ja. Handig? Hmm not so sure...

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Wat een aanfluiting zeg voor 100 euro! Dit is nou echt te duur, markttechnisch gezien door zijn "looks" misschien heel interessant om te verkopen maar qua uitwerkingen en prijs zeer teleurstellend. Dit kan Wolff echt vele malen beter.

Pieter

Registered User
Doet me denken aan de Panda Amboss;
118_1344.jpg

Volgens mij is dit product toen niet door de BAM of CE gekomen, er was in elk geval iets mee dacht ik.
Niet een geheel nieuw concept dus, ben eerlijk gezegd ook niet echt onder de indruk van de uitwerkingen voor €100

Bovenaan