Colorful Palm 2" / Golden Fall 2"

3307

Registered User
Ik ben opzoek naar informatie, foto`s of het liefst nog een filmpje van de Colerfull Palm 2" 49shots en de Golden Fall 2" 42shots. Merk is mij onbekend.

Mischien dat een van jullie deze blokken herkennen en mij blij kunnen maken met wat meer informatie.

3307

Registered User
Ja had al zojuist vernomen dat het GBV of Hardix zou zijn. Maar blijkbaar dus GBV.
Verder iemand ervaring hiermee? Is hij aan te raden?

heino

Registered User
hoi
ik heb ervaring met de colourfull palm
deze doos is zeker aan te raden ik heb er een film van maar helaas kan ik hem niet op de pc krijgen maar ik zal me best doen
beetje omschrijving
hij knalt met 2 pijpen tegelijk de lucht in met zilverstaarten om zo ff te noemen hierna krijg je twee boeketten in de lucht dit doet hij tot hij bij de laatste tien is
deze tien knallen komen 2 x per 5 de doos uit en krijg je echt een geweldig effect de hele buurt zal er verlicht van zijn de boeketten zijn zeer mooi
ben echt tevreden over deze doos

Laatst bewerkt door een moderator:

3307

Registered User
Dus meerdere salvo`s van 2 zilver staarten met palm boeketten, en de laatste tien schoten 2 salvo`s van 5 palm boeketten?
Ik neem aan gekleurde palm boeketten, en zijn het wel mooie volle palm boekketten? Want dat laatste vind ik eigenlijk toch wel het belangrijkste.

Nouja, een filmpje zou helemaal geweldig zijn.
Maar toch alvast bedankt voor je info. ;)

Laatst bewerkt:

heino

Registered User
ik vind het wel mooie boeketten ja mooi van grote en de kleur is oranje geel achtig het zijn wel mooie felle kleuren
ik zal kijken of ik dat filmpje kan krijgen op me pc laat ik het je wel horen

heino

Registered User
de eerste 2 schoten van het filmpje is ook het effecht van de colourfull palm vind deze twee dozen wel op elkaar lijken alleen de liucht effecht is minder mooi vind ik

3307

Registered User
Je vind de de lucht effect van de Golden Fall minder mooi dan de Colourfull Palm bedoel je?

De Golden Fall is aan de hand van het filmpje inderdaad een beetje 'rommelig'. Het is dus ook geen leuk blok vanwege zijn mooie effecten, maar meer een aanrader voor 15seconden vollop geweld en spektakel. Meer een blok voor als finale dus.

Hopelijk is de Colourful Palm ietjes langzamer hehe.

preventer

Registered User
dat filmpje van de golden fall is hij verkeerd om aangestoken normaal gaat hij per 3 schots 2 oranje en 1 blauw met rood.
heb ergens een keer een filmpje gezien maar dan nog blijft hij mooi

heino

Registered User
de colourfull palm is wel rustiger ja als je hem goed aansteekt
als de effecten eruit komen en knallen in de lucht en dat weg is komen de andere twee effecten pas hij duurt zeker langer dan 15 sec ik vond het op zich wel een rustig blok ben er zelf echt tevreden over

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan