Collectieverslag van Dévinio

Vuurwerk023

Registered User
Zooooo het is weer de 29ste en ik heb het mogen weten hoor.
Had me nog voorgenomen om vroeg te slapen, zodat ik goed uitgerust op pad kon.
Maar van het slapen is zoals altijd rond deze dagen weinig terecht van gekomen. Om 02:00uur sliep ik, om 05:00uur werd ik wakker. En welke 'gekken' waren er nog meer wakker? Niek (Anihalas) en later ook Stefan (Steef-Kaboom), Jorik en Jochem (het neefje van Niek).
Nog even mee gechat om de tijd wat sneller te laten lopen voor het gevoel.

Uiteindelijk was het 07:00uur. Snel mijn bed uit, douchen, klaarmaken en samen met vaders een vriend ophalen om vervolgens mijn eerste bestelling op te halen bij Riezebos vuurwerk te Amersfoort. Hier nog eventjes gesproken met Stefan en Jorik, was leuk jullie te zien mannen!
Ook nog kennisgemaakt met denk de eigenaar van de zaak?
Wederom was de service top, snel klaar en alles was in 1 klap compleet, toch wel knap aangezien ik het de medewerkers van Riezebos niet erg gemakkelijk heb gemaakt, meerdere bestellingen op verschillende tijdstippen.. Mijn complimenten aan team Riezebos!
Nog eventjes een foto ter decoratie van het verslag.

0idogusdz2p.jpg

Na Riezebos ben ik richting Eemnes gegaan, naar Witte tenten verhuur die Marijn vuurwerk verkopen (ook een klein gedeelte van Lesli).
Hier heb ik heeeeel veel Binkies gehaald en 3x de Hoogmoed. In totaal was ik 55 pakjes Binkies rijker, ook wel het één en ander voor vrienden, zelf heb ik er 20.

Na Eemnes zijn wij richting Hilversum teruggekeerd, daar eventjes langs een plaatselijke Broekhoffdealer gegaan om de Crown 500 en de Willow time box op te halen.

qivqousfzrb.jpg

Nadat ik deze cakes had opgehaald ben ik huiswaarts gekeerd en zaten de ochtendbestellingen er voor mij op.

xqyddl7rczs.jpg

gg868vjybzi.jpg

Nadat ik alles naar mijn kamer heb gesjouwd (helemaal naar zolder...), ben ik met een vriend samen naar Baarn gereden op de scooter.
Hier heb ik bij vuurwerktotaal Baarn twee keer de Bulkpack singelshots gehaald, verder eigenlijk niks gehaald omdat ik het vuurwerktotaalgedeelte later deze dag ergens anders haalde.
Ook nog eventjes op de terugweg een Wolfdealer meegepikt om de Kingsmen op te halen, dit lijkt mij een erg mooie spinningcake. Gelukkig was de cake er nog, deze had ik namelijk niet besteld en het wil regelmatig voorkomen dat daar diverse cakes al zijn uitverkocht. De winkelnaam was trouwens Hornsveld.

Toen eventjes thuis uitgerust van een druk ochtend/middagprogramma om me daarna ready te maken voor de tocht naar Huissen. En ja welke winkel zal een freak uit Hilversum nou in Huissen bezoeken??? Huisman vuurwerk natuurlijk! Hier heb ik kunnen profiteren van leuke acties en kortingen.

i1mezyh2gkm.jpg

Eenmaal aangekomen (rond 17:15uur) was het alweer donker...
Mijn vader heeft de auto geparkeerd, ik ben samen met een vriend (hij was de hele dag met mij op pad) alvast naar de winkel gegaan om mijn orders in te leveren. Eenmaal ingeleverd werden mijn bestellingen compleet gemaakt en ging ik nog eventjes op zoek naar pijlen, deze ontbraken nog in mijn collectie.

p7ldt67r5ym.jpg

ubalv2fumql.jpg

Wederom een erg goede service! Een medewerker liep met een winkelwagetje mee naar de auto om daar vervolgens alles in te laden, dit werd ons bespaart. Helemaal TOP!

gawlbzmfjnx.jpg

Boxen die verstoppertje spelen....

ogeibu7lz89.jpg

Nadat de auto was ingeladen zijn wij weer richting Hilversum gekeerd onder het genot van de Top 2000.
Een uur later waren we weer veilig en wel thuis aangekomen en zat verkoopdag 1 er voor mij op omtrent het halen van vuurwerk.
Daarna heb ik alles netjes opgeborgen op mijn kamer, zodat ik daar mooi van kan genieten deze dagen.
Hier DE foto's van DE vuurwerkcollectie van Dévinio.
Morgen ga ik nog wat winkeltjes af om wat losse producten te scoren, wat het zal zijn zal ik verder niet weten en daarna nog eventjes richting Harderwijk om vriendinlief voor het laatst te zien dit jaar, helaas kan ze er niet bij zijn op de dag der dagen.
Hier zijn de collectiefoto's, ENJOY!! :)

o3lbdxola06.jpg

jzv5bb3s0eh.jpg

6qzc0nhvxva.jpg

2ppkiisj81u.jpg

ny0gtkojq9t.0.jpg

e6txblkslq1.jpg

gpblitnwtjl.jpg

zsfsodwok8q.jpg

xgyfhnkd7zw.jpg

ypywqn2s3th.jpg

Dit houdt je over aan lege dozen.

Ik heb wederom weer erg genoten van een jaar FPM, veel nieuwe dingen geleerd, ervaring opgedaan, productkennis opgedaan en vooral plezier gehad.
Ik wens iedereen die ik niet meer spreek de allerbeste wensen en tot volgend jaar!

~ Dévinio

Vuurwerk023

Registered User
Laatste foto's zijn niet goed gegaan en kan het bericht niet wijzigen, snap ook niet hoe. Bij deze nog een collectie foto en de foto van de lege dozen:

fg6cvvzywnk.jpg

9324leoave0.jpg

MrXtremeFireworks

Registered User
Leuk verslag. Altijd erg leuk om ervaringen van anderen te lezen! En een hele mooie collectie heb je natuurlijk ook. Veel plezier ermee :)

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Leuk verslag, en net zoals ik versleten van het naar boven sjouwen en iedere keer checken? :grin: (ik heb een elektrische ontvochtiger die ik toch ff check iedere keer, je weet maar nooit :zweet: )

Vuurwerk023

Registered User
Leuk verslag, en net zoals ik versleten van het naar boven sjouwen en iedere keer checken? :grin: (ik heb een elektrische ontvochtiger die ik toch ff check iedere keer, je weet maar nooit :zweet: )

Hahaha ja ik slaap zelf op zolder, maar alle stekkerdozen zijn van het elektriciteit af. En de ramen blijven ook gesloten als ik er niet ben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan