Collectiefoto van Guillermo!!!

Guillermo

Registered User
Hierbij mijn collectie!

DSCF0861.jpg

painkiller

Registered User
Hele mooie collectie.
Ben benieuwd hoe de Pronk cake's gaan bevallen. Als ze zo goed zijn als op film heb je een waar spektakel in je straat!

Guillermo

Registered User
Hele mooie collectie.
Ben benieuwd hoe de Pronk cake's gaan bevallen. Als ze zo goed zijn als op film heb je een waar spektakel in je straat!

Dankje Painkiller,

Ik heb vorig jaar voor het eerst de Pronk cake's gehad :D en ze vallen zeker niet tegen, in tegendeel zelfs! Is echt top spul, kan het iedereen aanraden! ;)

Moontan

Moderator
Medewerker
Mooie collectie. Heb jij geen gebruik gemaakt van de aanbieding Extreme Salute? 2 halen en 1 betalen?

Guillermo

Registered User
Mooie collectie. Heb jij geen gebruik gemaakt van de aanbieding Extreme Salute? 2 halen en 1 betalen?

Dankjewel! Nee geen gebruik van gemaakt...wel over getwijfeld...maar had beperk budget, en ze telde niet mee met de voorverkoopactie (gratis vuurwerk) vandaar de extreme salute's eruit gehaald, en wat Pronk cake's erbij die ik nog niet geprobeerd had (en hierdoor kreeg ik de Energy+Air Force gratis!)

...vandaar! ;)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hoe zijn die Sick 6 pijlen? verder mooie collectie!!

De Sick6 pijlen zijn bij mij erg goed bevallen. Had 2 pakjes. Komt nog een redelijke knal vanaf!

Guillermo, top collectie zeg! Ben benieuwd hoe je Pronk cakes geweest zijn? Heb je ze misschien gefilmd?
Helaas nog erg weinig informatie over te vinden op internet.

Guillermo

Registered User
De Sick6 pijlen zijn mij ook erg goed gevallen, al staken de Headbangers er met kop een schouders boven uit! Zeeeeeer goede knalpijl voor NL begrippen.

@Dim, de Pronk cakes waren echt super! Erg mooie kleuren, grote boeketten, gevarieerde effecten en harde burst!
De H2O is de mooiste cake die ik ooit heb gezien.

Zeker aan te raden een keer langs te rijden!

Een vriendin had toevallig de Mystic Land gefilmd:

http://vimeo.com/34479677

Bovenaan