Collectie foto's spanischcracker 2012/2013

Freddy

Registered User
Gelukkig mag je al vanaf 10 uur beginnen met knallen.....anders komt het nooit op:hehe!:
man wat een collectie!!!!! Geniet er maar van!

passion fruit

Registered User
Jeetje! Wat een ongelovelijke hoeveelheid pyro speelgoed. Ga je een showtje geven of smeer je alles uit over de dag? Als je handen te kort komt om af te steken dan moet je maar ff roepen ok? Genoeg pyro's hier die je willen helpen denk ik XD.
Ik hoop wel dat je ook wat filmt want ik wil ook zien hoe dit de lucht in gaat straks. Thanks voor het delen iig!

spanischcracker

Registered User
Echt een show gaat er niet komen. Het enigste wat vast staat is een herrie project rond een uurtje of 23:00 met veel knal en fluit aangevuld met een lading matten(foto komt later). Een 10:00 project ook met knal,fluit en matten. En het finale blok 4x big 19(1 voor 1) gevolgd door een silver willow en als afsluiter 12 x thunderstruck.

Voorderest wordt het gewoon los of gewoon een paar tegelijk geschoten.

Booomy

Registered User
NEE JOH haha wat een zieke hoeveelheid zeg pff. Ik heb nu een gedeelte van mij collectie boven staan en dat vond ik al veel. Nu ik dit zie valt die van mij in het niets!!!. Werelds mooi dit. Super veel plezier!!!

GMP82

Zilveren Member
:) mooie collectie man

Jammer dat ik je niet ff gesproken heb, al heb ik nu een vermoeden wie je was, haha ;-)

spanischcracker

Registered User
:) mooie collectie man

Jammer dat ik je niet ff gesproken heb, al heb ik nu een vermoeden wie je was, haha ;-)

Zeker jammer GMP, was wel even leuk geweest.. Maar het was ook wel een beetje chaos he;) De enigste waar ik vlug een praatje mee heb gemaakt is frits. Die stond ook met verbazing te kijken hoeveel er de winkel uit werd gesleept door iedereen. Hij was blij dat het bij 20 bestellingen is gebleven. Nogmaals dank!

GMP82

Zilveren Member
Haha, ja vooral door het gezeik met afgekeurde producten (erbij dan). Heb na afloop nog met em na staan praten en er komt volgend jaar GEEN vervolg. Dus we knijpen maar in onze handjes dat we er dit jaar van hebben kunnen profiteren.

spanischcracker

Registered User
Ja inderdaad, ook die afgekeurde artikelen nog erbij. Had al wel begrepen van frits dat dit bij een keer zou blijven. Het is gewoon niet te doen voor hun. Gelukkig had ik geen van de afgekeurde artikelen besteld. Alleen de crackling candle's die er niet waren. Ben gisteren nog even langs gegaan maar ze waren gewoon niet geleverd. Kreeg de willow night van pyrostar als vervanger. Niks te klagen dus!!!

shinji

Moderator
Medewerker
Jammer maar wel begrijpelijk dat het gelijk de laatste keer is geweest. Want hoewel het wat ons betreft goed georganiseerd was, moet je er niet aan denken dat er op zo'n moment controle gehouden wordt, dan is Frits direct z'n winst weer kwijt. Was wel leuk om te zien hoe iedereen met de dozen en tassen aan het slepen was.

white thunder

Registered User
Ja hahaha het was een leuke verzameling mensen bij elkaar:hehe!:,wat een berg vuurwerk zeg!Heel veel knalplezier en een veilige jaarwisseling!

Bovenaan