Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.

De Astronaut vind ik wel goed! Best "hard".
Dat was een beste heksenkring mijn dochter en ik schrokken er gewoon een beetje van. ?![]()
Bekijk bijlage 11460
Het was lang niet al mijn Cat. F1, maar toch even een foto van specifiek deze producten, omdat ze de meest opvallende items in mijn collectie waren dit jaar; Cat F1 van het Franse(!) merk Ardi!
Dook hier opeens op bij een lokale vuurwerkwinkel en alleen al om de reden dat het totaal 'onbekend' was, moest ik er wel wat van kopen! ?
Bekijk bijlage 11576
Ha, die vier Franse fonteintjes hadden wij ook. Die waren echt frikandel. De verkoper liet een filmpje zien toen dacht ik zoooo lekker hoog gaan die.
Maar dat was echt niks. Of die van jou wel?
-Mini fontaines: Klein, wel geinig effect met goudvuur/spray waaruit wat gekleurde sterren wegschieten, maar wel kort van duur.
Het was lang niet al mijn Cat. F1, maar toch even een foto van specifiek deze producten, omdat ze de meest opvallende items in mijn collectie waren dit jaar; Cat F1 van het Franse(!) merk Ardi!
Dook hier opeens op bij een lokale vuurwerkwinkel en alleen al om de reden dat het totaal 'onbekend' was, moest ik er wel wat van kopen! ?
Bekijk bijlage 11576