Collectie foto van de Vuurwerkfreak 90

VuurwerkFreak90

Registered User
348j4fn.jpg

Wat je ziet:

3x Silver Salute
1x Sky screamers
1x China red 100s Salute
1x China red Fluitblok 636s
1x China red Nakin fire
1x China red Mega mini
1x Wodka Blue
1x Gorgeous
1x Treasure Island
1x Earcather
1x Space Shooter
1x Mayday
1x Totall Madness
1x Bigbullet 66s

Erg blij mee. :hehe!:

We hebben net meer mee genomen bij de Rijswijkse vuurwerkhal zo'n 650euro maar dit is van mij zelf.
Vraag me wel af wie de "oudere" waren met 6 tassen bij de Rijswijkse vuurwerkhal van FPM of vuurwekrmuseum?

Sky screamers bij een andere vuurwerkzaak gehaald wat een bak is dat zeg. :lub:

Iniedergeval zal ik hier veel plezier mee beleven bij oud&nieuw en wil dit jaar vooral lekker genieten van me vuurwerk.

Alvast iedereen een goede jaarwisseling. :smiling:

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Was killing druk vanmorgen vroeg bij Frits. Alsof de supermarkt openging na een verplichte gesloten (kerst)dag.

Eerst met de auto in de rij, daarna rij tot aan buiten. Uiteindelijk na een uur met de buit huiswaarts, viel nog mee.

veel plezier met je collectie!

VuurwerkFreak90

Registered User
Haha wij stonden op dat stuk waar je niet mocht parkeren haha stond toen nog geen lintje, maar wij hadden om 07.30 tot 08.00 1bestelling en toen om 08.30-09.00 nog is twee bestelling dus moesten ook wachten, 3 keer in de rij gestaan haha maar het was me wel waard, en ach zat afleiding met de tv die producten laat zien en de dummy wall.

Toen we weg gingen stonden ze tot aan de stoep.

Enige jammeren was er een cake ontbrak thuis, dus ondanks de controle we nog is terug moesten maar goed zie het maar als voorspel voor oud&nieuw. :tounge:

Blijft een groot succes de Rijswijkse vuurwerkhal.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
En weer een hele mooi collectie. Die Skyscreamers is inderdaad een fikse bak!
Dat label van de Treasure island is er niet mooier op geworden trouwens.

GMP82

Zilveren Member
ik heb mijn lesje in het verleden geleerd.. ALTIJD in de winkel controleren, no matter what.

er zijn ook winkels die hanteren, zodra je de winkel uit bent, vervalt het klagen over ontbrekende producten. (Valt te begrijpen, kun je immers uit je duim zuigen en de missende cake ergens lozen.)

VuurwerkFreak90

Registered User
ik heb mijn lesje in het verleden geleerd.. ALTIJD in de winkel controleren, no matter what.

er zijn ook winkels die hanteren, zodra je de winkel uit bent, vervalt het klagen over ontbrekende producten. (Valt te begrijpen, kun je immers uit je duim zuigen en de missende cake ergens lozen.)

Ja mischien wel, maar normaal sta je er bij nu was ik bezig met heen en weer lopen van de tassen naar de controleertafel, ach les geleerd voor volgend jaar.

Bovenaan