Collectie 2007/2008

The Cigarman

Moderator
Medewerker
72uyy5f.jpg

Nog een Zink vraagje.
Links zie je een Zink pijl, met een etiket er op.
En dan heb ik het over bovenste pijlen, die links liggen.
En dan heb ik het over de zesde van links.
Eerst 2 crakling pijlen (karton kleur) en dan 1 Zink 905 en dan twee gewone Zink sier pijlen.
En dan bedoel ik de volgende pijl.

Zink pijlen hebben alleen een sticker met het effect en jaar van productie er op.

Maar hoe zit dat met deze, speciale editie?

Dit is hopelijk me laatse vraag, over Zink vuurpijlen...

Laatst bewerkt:

brian the freak

Registered User
Nog een Zink vraagje.
Links zie je een Zink pijl, met een etiket er op.
En dan heb ik het over bovenste pijlen, die links liggen.
En dan heb ik het over de vijfde van links.
Eerst 2 crakling pijlen (karton kleur) en dan 1 Zink 905 en dan twee gewone Zink sier pijlen.
En dan bedoel ik de volgende.

Zink pijlen hebben alleen een sticker met het effect en jaar van productie er op.

Maar hoe zit dat met deze, speciale editie?

Dat is de export versie van 914 bestemd voor de U.K

]-[arry

Registered User
Voor het eerst zet ik ook maar eens mijn collectie neer. Hierbij mijn portie voor deze jaarwisseling. Denk alleen dat ik er nog wat pijlen of iets dergelijks bijkoop in de NL winkels. Enige wat er niet op staat zijn de BSC's en de zinks 901 oranje dop.

P1010047.JPG

STEVE1

Registered User
Mag duidelijk zijn dat ik net iets te snel was met reageren en net iets te langzaam met lezen.
Hiervoor natuurlijk mijn excuses en ik heb mijn bericht maar verweiderd.
Het enige waar ik wel achter blijf staan is dat de beste manier om voor een leuk bedrag aan vuurwerk te kunnen kopen, je het beste ervoor kan sparen.
(ben ik dus met je eens)
En tjah, dan hangt het er gewoon vanaf hoeveel je per maand opzij kan zetten.....
Ik heb ook een hekel aan het gezeur dat mensen rijk zijn als ze veel vuurwerk kopen.
Als ik naar mezelf kijk, zijn het gewoon mensen die goed kunnen sparen.
Laten we elkaar gewoon in onze waarde laten oke?
Of je nu veel of weinig te besteden hebt, koop er gewoon voor wat voor jou haalbaar is, en ga niet de voorraad van een ander met jezelf vergelijken.
(doe ik ook niet, er zijn altijd mensen met meer en mooier, maar ben gewoon blij met wat ik heb)
Ik ga ervanuit dat iedereen met een klein budget is begonnen, en naarmate je meer gaat verdienen kan je dat uitbreiden. Gewoon geduld hebben, goed doorleren, leuke baan vinden, maandelijks geld opzij zetten en dan bergen vuurwerk kopen!!!!!
(Tip van de week:bigsmile:)
@ AWG check je pm
@iedereen on topic maar weer:blink1:

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
Bij deze mijn illegale collectie.

Er komt nog voor ongeveer 180 euro legaal bij.
Mooi beetje toch?:embarrest:

EDIT :
Bij deze mijn legale collectie :
Code: Naam: Prijs: Aantal: Subtotaal:

10x Kanonslag slof (20 pak van 10st.) € 2.00 p/pak € 20.00

10x Ratelband 111 shots € 1.00 p/stuk € 10.00

10x Romeinse kaars 5x7 + 5x10 balls € 1.00 p/pak € 10.00

10x Babypijl+fluit 100 in doos € 1.25 p/doos € 12.50

10x Babypijl+knetter 100 in doos € 1.25 p/doos € 12.50

3x Silver Thunder 5 in zak € 3.25 p/zak € 9.75

3x Grondbloem 40 in pak € 1.45 p/pak € 4.35

10x Shock 10 ass. in pak € 5.50 p/pak € 55.00

2x Multi Colour Rockets 6/set € 9.00 p/pakket € 18.00

1x Assortiment Pijlen € 6.00 p/pakket € 6.00

5x Sterretjes 4 doosjes, 10 in doosje € 1.00 p4/doosjes € 5.00

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
Zeker een mooie collectie! ;)

maar wat zijn die thunders rechts op je foto?

Dankje :rolleyes:
Die zogenaamde Thunders heten in het echt 'Dragon Boom'.
Er zit een andere huls/doos omheen, vanwege de makkelijkere transport vanuit Italië.
Ze letten daar namelijk niet goed op alle kruidinhoud etc. en kijken er niet uitgebreid naar.
Er staat op 25,2 Gram explosief kruid, maar het is toch echt 38 gram kruid!

Hier een 'Black Thunder' in de originele 'Dragon Boom' verpakking á 16 stuks :(CAT3)

Hier nog een foto van 40 'Black Thunders' op een rijtje.

Ik hoop je voldoende informatie te hebben gegeven.

Hele mooie knalcollectie terence.
Jij gaat zeker lekker knallen.

Bedankt, en ja, dat doe ik zeker.
Maar in ieder geval, heb jij geen foto met je verzameling?
Ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien je volgens mij ook aarig wat hebt :nuts:

Maar ik wijk te veel af van deze thread. Nu maar weer op op de Collectie van 2007/2008 :blink1:

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
THX :D
Ja, ik heb genoeg informatie :p

thx = Thanks knop :toung:
nee maar even serieus, In Italië zijn ze gelukkig niet zo erg met alle controle's en regels als in Nederland, is trouwens ook niet te vergelijken, maar daar gaat dit topic niet over :push:

Ben benieuwd naar andere Collecties :love:

fireworkaddict

Registered User
Ze gaan zeker harder dan de Big Spanish Crackers, komen zelfs in de buurt van de Italiaanse bommen.
Ligt er natuurlijk aan welke categorie je hebt. De Black Thunder = Omgelabelde Dragon Boom Cat. III

Maar dit is een THREAD voor COLLECTIES 2007/2008!!!

Michel_G

Zilveren Member
Dezed Thread gaat eigenlijk over de collectie van 07/08, maar die foto's zien er opzich wel leuk uit :cool:

Maar spul van vorig jaar, wat nog over is, kan weer tot de collectie van 07/08 behoren :blink1:

Daarbij komt: Hoe wil je controlleren dat er op ieders collectie foto geen spul staat wat nog over is van vorig jaar ?

DjTerence

Registered User
Maar spul van vorig jaar, wat nog over is, kan weer tot de collectie van 07/08 behoren :blink1:

Daarbij komt: Hoe wil je controlleren dat er op ieders collectie foto geen spul staat wat nog over is van vorig jaar ?

NeeNee, zo bedoelde ik het niet :huh:
Kijk : n@@b die post een foto van zijn Collectie van vorig jaar, terwijl dit een Thread is van Collectie 2007/2008.
Dan kan hij het wel gebruiken voor dit jaar, maar dat geeft hij niet aan, en ik vind dat ook niet vanzelfsprekend als je een foto post wat je over 'had' van vorig jaar, dat je dat dan nog post in de Collectie van Dit jaar.
Komt op hetzelfde neer als ik een Collectiefoto post wat ik van vorig jaar nog had voor oudjaarsdag :
n@@b kan het ondertussen al lang weg geknald hebben. Snap je me een beetje? :

Maar nu wijk ik al wel weer genoeg af, nu maar weer On-Topic:noworry:

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
mijn collectie dit jaar wat bescheiden geweest :

2 zwaardere boxen (alpeco met hun ''aanraders'' :D)
DSC04041.jpg

de rest (ik heb boven meer maar ik ga niet met al dat vuurwerk schouwen:) :

DSC04039.jpg

Erg leuke collectie motzzz :cool:
Wat zijn die dozen precies als ik vragen mag?(iets meer informatie zou welkom zijn :amuse:)

Thanks, Terence.

motzzz

Registered User
@DJterence:

de grote box word genoemd: Sahara Thunder 150 shots (d8 1.5G kan ook 1.4 zijn) zoals je al ziet, en die andere heet sahara shots 100 shots (1.4 G)

Bovenaan