Collectie 2007/2008

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hier mijn eerste deel:

283.jpg

2 vraagjes Marco_v_w

Die pijl, die in het midden ligt van de twee cakes, van welk merk is die pijl?
Zink of?

En van welk merk is die fontijn?

Alvast bedankt.

Verder een leuke collectie.

san quinton

Registered User
(En van welk merk is die fontijn?) Quote

Hoi Sigarenboer,

De fontijn is van HVK= Hardix vuurwerk Kampen.
Er heeft ooit een film op Ut'bunkertje gestaan van deze fontijn.

Groet,

San quinton

patje307

Registered User
sommige mensen hebben spul liggen dak denk hoe kom je er aan, ik heb alleen 5 doosjes knal patronen omdat het in mijn omgeving plat licht qua vuurwerk handel, maar volgend jaar heb ik me rijbewijs wel en ga ik uiteraard zelf dus dan doe ik ook mee met de foto's

Greetingz

pyro023

Registered User
Dit topic is volgens mij alleen bedoeld om je collectie(foto's) in te plaatsen.
Allicht wordt het tijd om een reactietopic aan te maken?

mvg pyro023

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Dit topic is volgens mij alleen bedoeld om je collectie(foto's) in te plaatsen.
Allicht wordt het tijd om een reactietopic aan te maken?

mvg pyro023

Reacties mogen ook in dit topic worden gepost.
Maar wat Dosflos post is niet echt een reactie op een collectie, maar een vraag waar iets gekocht kan worden.

fexZy

Registered User
Foto's weggehaalt omdat er mensen op andere forum's spontaan begonnen te huilen toen ze mijn collectie foto zagen. ze konden het niet hebben dat ik zulk mooi spul had!! jammer voor de mensen die er van genoten, sorry hier voor!

Laatst bewerkt:

nismo

Registered User
fexzykz8.png

Mijn collectie foto's had ik laatst offline gehaalt voor veiligheids redenen.

Even een paar simpele dingen die je moet weten, Handel op dit forum is verboden, dit geld dus voor vraag en aanbod,op dit forum,via private messages, en e-mails. Dus mensen als iemand mij een PM stuurt over handel of iets dergelijks, gaat dat bericht direct naar Tony of een andere moderator!! dat geldt voor jou dus een ban van het forum. Denk dus eerst 2 keer na als je een PM / Email stuurd!!

Klik hier om naar mijn foto album te gaan.

[maar liefst 114 foto's online, updates volgen en die kan je ook terug vinden op dit album.]

Alle foto's zijn © Copyright bij mij, wil je ze gebruiken op je site of aan je vrienden door sturen, stuur dan eerst een PM. ik hoop mijn foto's niet tegen te komen op particulieren sites!

Groetjes, FexZy:noworry:

Nu nog een foto met alles bij elkaar.:laugh:

Dreek

Registered User
Ik ga even verder vragen.
Is dit een nieuwe Zink pijl, of een Zink pijl voor een bepaald land?
Ik dacht dat Zink pijlen een echte scherpe kegel vorm hadden, op hun pijlen en geen ronde kegelvorm...

Ik heb een aantal jaar geleden in Zwitserland die pijl gehad die was van Bugano feuerwerk en heette Olympia rakete met een groen wikkel, misschien geimporteerd door Zink?

Aangezien er nu geen wikkel om zit, maar hij ziet er wel precies hetzelfde uit verder...

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze alleen een andere dop hebben op gezet.

Gr.

Laatst bewerkt:

brian the freak

Registered User
Ik ga even verder vragen.
Is dit een nieuwe Zink pijl, of een Zink pijl voor een bepaald land?
Ik dacht dat Zink pijlen een echte scherpe kegel vorm hadden, op hun pijlen en geen ronde kegelvorm...

Dit zijn zeer waarschijlijk zinks uit het jaar 2007, heb er ook 10 en heb er 4 stuks bij zitten die ook zo`n groene ronde kap erop hebben zitten , denk dat ze dit bij zink gewoon mooi vonden, aan de pijl/effect is verder niets veranderd het is puur een ander uiterlijk.

Bovenaan