Collectie 2007/2008

KruitFreak

Registered User
[QUOTE Hte is neit veel mja ik ben maar een arme student vanwie zijn kvk verlopen is :p[/QUOTE]

Niet zo triest, je hebt best leuk vuurwerk en heel wat goeie knallen. Er zijn freaks met nog een veel kleiner budget.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
6lb2lp5.jpg

Hte is neit veel mja ik ben maar een arme student vanwie zijn kvk verlopen is :p

Arme student.
Ik hoop dat je geen Nederlands studeert.
Edit je bericht even, zodat we het kunnen lezen.

Dank je wel.

Marco

Registered User
@ Saljo, zoals jij nu laat zien op de foto ben ik ook begonnen, het vuurwerkverslavingsgehalte word met de jaren groter.

Marco

Registered User
een vraagje hierover, die Jorge dozen ,krijg je die ook bij Alpeco of zijn die ergens anders te krijgen met of zonder KvK?

Markie

Registered User
Mijn resten die ik nog van vorig jaar heb is de moeite niet om op foto te zetten: het past in een klein metalen koffertje. Inhoud:
144 x krijspijlen (fluiten kan je het toch niet noemen!?)
100 x crackling flower zonnen (ben naam vergeten loel :D )
12 x 20shots Romeinse kaars
10 x TT
Nog wat andere rotzooi, niet noemenswaardig.

Meer bewaar ik niet, zo super veel koop ik ook nooit eigenlijk dus is geen probleem :)

vincer

Registered User
Hierbij mijn voorlopige collectie voor dit jaar.
Komen denk ik nog wel wat 500 grammers bij.
I.i.g. de skyscreamer en de bulls eye. Denk dat de deep impact er ook wel bijkomt.

DSC05672.jpg

strijker rulez

Registered User
mijn colectie tot nu toe

je ziet hier:
1 karton z05/a jammer genoeg zit er 2 keer Crackling crysanthium in.
1 karton z05b
4x z39: 1x golden dream
1x fetish
1x meteor
1x Fire phoenix
10x pirats
100x big spanish crackers
5x explods
60 treunos no4
2x choeet bangers gratis
1x coeet spanish cracker-c gratis

Markie

Registered User
Hoe zit het eigenlijk met mensen die nu al een berg vuurwerk in huis hebben, hebben die vorig jaar dan gewoon meer gekocht dan ze nodig hadden en dat ze dat bewaren?

Lijkt mij dat je dan beter gewoon minder kunt kopen, als je het toch niet opmaakt :p Maarja wie ben ik, 17-jarig scholiertje.

AWG

Registered User
soms wil je wat achter de hand hebben. het idee dat je nog wat hebt liggen.:amuse:
feestjes en speciale gelegenheden.

net zoals dit jaar zorg ik ook weer dat ik wat overhoud vanwege het ek voetbal.
ik geloof er niet zo in maar stel dat we kampioen worden dan gaat er toch wel wat de lucht in.:bigsmile:

nee eff zonder gekheid. ik koop een hoop vuurwerk, en ik bewaar gewoon express nog wat.
als ik zou willen kan ik alles opmaken hoor, kwestie van doorlonten.:amuse:

Bovenaan