collectie 1994

nismo

Registered User
Ik heb alles afgezocht maar kan nog geen mooi foto er van vinden. Allen deze hier boven maar ik weet zeker dat ik hem wel heb als ik hem tegen kom zet ik hem er wel op.

Heb wel een folder van 1990 gevonden zet hem er morgen wel op, zal nog wel meer uit komen als ik een keer alles door spit.

nismo

Registered User
folder 1990

130.jpg

220.jpg
315.jpg

appiehappie

Registered User
Heerlijk die "antieke" eerste 200-grammers van de Crown-collection, toen mocht het voor het eerst verkocht worden. Wat een feest! :smile:

Toen was het nog ondenkbaar dat er momenteel 500-grammers legaal te verkrijgen zouden zijn.

Maar die ouderwetsche potjes in de pakketten waren zeker net zo leuk om af te steken, zelfs nu nog. :nuts:

nismo

Registered User
Ben vandaag weer bezig geweest met mijn folders , om alles uit te zoeken kwam deze nog tegen de oudste tot nu toe 1989.
Ga de komende dagen weer verder met 1998 en 1999.

159.jpg
235.jpg

513.jpg
320.jpg

416.jpg
616.jpg

-RX

Registered User
Dit is inderdaad nog eens nostalgie hey. De tijden dat je niet genoeg rotjes kon hebben en altijd dacht dat je te weinig had (tenm inste ik en mn vrienden altijd haha)
Hoop foto's gezien van oud vuurwerk dat ik ook heb afgestoken, geweldig.
Bedankt voor deze post!!

Pyroboy

Registered User
Ben vandaag weer bezig geweest met mijn folders , om alles uit te zoeken kwam deze nog tegen de oudste tot nu toe 1989.
Ga de komende dagen weer verder met 1998 en 1999.

159.jpg
235.jpg

513.jpg
320.jpg

416.jpg
616.jpg

Op de folder rechts bovenaan, die panda, die heb ik nog... wat een old time historie zeg!!

Pyroboy

Registered User
Zou je daar een mooie foto van willen maken?
Daar maak je een hoop ouwe lullen blij mee, waaronder ik

Ik heb hem gevonden, kan alleen het voetje niet vinden!!! maar ik alvast een paar fotoos gemaakt, zal kijken of ik deze nog met enige spoed op het forum kan krijgen!!

Pyroboy

Registered User
Nou het is gelukt, hij is er niet best aan toe, ik zal eens kijken of ik het voetje er weer onder kan zetten, dat zal hem goed doen!!

Foto-3C3Y3WLU.jpg

Foto-NJD3JQBT.jpg

KruitFreak

Registered User
Fantastische thread is dit zeg, heerlijk om al die foto's en folders uit de jaren 90 te zien. Ik heb zelf ook al flink lopen zoeken maar ik vermoed dat foto's en folders ergens bij mijn ouders op zolder staan. Ik hoop ze toch vandaag of morgen eens boven water te krijgen.

Koetje

Registered User
Een slof was geloof ik 10 gulden toendertijd en bij afname van meerdere sloffen werden ze bij van Loenen in de Lier 7 gulden

Jaja de maxifluitpijlen van Wolff, geweldige dingen met flash. Soms knalden ze ook gelijk uitelkaar dus alleen in de hand houden bij het uiterste uiteinde

Masupi

Registered User
weet nog wel dat mijn pa toen een pijl had, groter als ik, als 16-maand oud ventje, hij was zo mooi dat ik er 2 uur stil van was en het nu (12 jaar later) nogsteeds weet, pa zei dat hij iets van spectrum heette, dus ik heb m gevonden:laugh: eindelijk!!

TNXX

kom op klein klein kleutertje

davidH

Registered User
Gave foto met de echte schuurmans astronauten, de beste en hardste die er waren vroeger. Perfecte afwerking en een stevige knal en......ze zagen er leuk uit, het oog wil ook wat...:embarrest:

Bovenaan