collectie 1994

vonk

FPM Moderator
Medewerker
weet nog wel dat mijn pa toen een pijl had, groter als ik, als 16-maand oud ventje, hij was zo mooi dat ik er 2 uur stil van was en het nu (12 jaar later) nogsteeds weet, pa zei dat hij iets van spectrum heette, dus ik heb m gevonden:laugh: eindelijk!!

TNXX

man schei toch uit 16 maanden pfff ga ergens anders spelen.

von urk

Registered User
Idd het is al gepost in het topic, maar dat waren de pijlen: Ultimate en de spectrum.
Je had toenertijd de grotere : Dream Machine, Paradise en de Victory, die was meen ik 20 gulden en was dus de duurste pijl! Ik heb ook nog folders uit die tijd, echt super, mijn oudste foldertje is van 1993 meen ik zo, :) toch leuk :)

Je hebt deels gelijk ja. Althans zowieso wat de namen betreft van de pijlen die op de markt waren toendertijd.
Ik ben van mening dat het linkse pijltje de sunny silver was en niet de ultimate.
Iemand nog een foto van de sunny silver?

De Sunny Silver is ook de enigste pijl die ontbreekt op de 2e foto die poziloc poste.

Jo440

Registered User
Heel leuk om die folders eens terug te zien.
Ik kan ze me nog wel herinneren uit de folder,maar heb ze zelf nooit gekocht.
Kan me ook nog heugen dat de Tolle Lola bij ons altijd naast dit pakket stond afgebeeld.

even een vraagje nog , ik zie de raketten Tomahawk en Scud erbij staan, was er ook niet een pakketje met 5-6 pijlen van die toen?
Ook met andere raketjes met namen van echte raketten?

horsebrand

Registered User
Wil je het weten...Crackling...maar heette die niet Star tracer?

In mijn fotoalbum staat een foto van een aantal Star Tracers en een paar Paradise pijlen.:suspicious:

Star_Tracer_pijlen.jpg

**FOTO BIJGEPLAATST**

Laatst bewerkt door een moderator:

elgielo

Registered User
Komt er bij niemand iets dagen van die nog grotere pijl uit diezelfde serie als de Paradise pijl?

Deze heette de "Victory", was nog een tikje groter als de paradise, en had een colour Peony effect!

Deze pijl ben ik 2 jaar tegen gekomen maar was zomaar ineens verdwenen!
Na het verdwijnen van de Victory was de Paradise pijl de grootste!

Iemand mischien een nog oudere folder?

B.V.D.

elgielo

nismo

Registered User
Komt er bij niemand iets dagen van die nog grotere pijl uit diezelfde serie als de Paradise pijl?

Deze heette de "Victory", was nog een tikje groter als de paradise, en had een colour Peony effect!

Deze pijl ben ik 2 jaar tegen gekomen maar was zomaar ineens verdwenen!
Na het verdwijnen van de Victory was de Paradise pijl de grootste!

Iemand mischien een nog oudere folder?

B.V.D.

elgielo

Jij bedoeld deze.
http://download.yousendit.com/89EF13B9505BA382

kan ze niet op form foto's zetten , blijft maar zeggen dat het formaat niet goed is hoe klein ik ze ook maak, misschien dat een mod even kan helpen.

5pyroman5

Registered User
idd dat was de sunny silver ja de iets kleinere dan de ultimate ;) Als er intresse is kan ik nog wel wat fotos maken van folders uit 94 en nog andere?
Roept u maar bij intresse ik maak de foto's wel :)

5pyroman5

Registered User
ik ben ze nu op me pc aan het zetten. Hopelijk zijn ze een beetje duidelijk geworden. De oudste folder is van 1993 ik zet ze wel hier op de site. :)

ik krijg ze niet geupload hier in mijn album :S
Ik krijg deze foutmelding:

Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 2560 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 99

Nu ben ik niet zo'n held hierin allemaal, maar je mag toch unlimited per bestandje hebben? Dit zijn wel foto's van 1.2mb per stuk moet ik ze dan kleiner maken????

Laatst bewerkt:
Bovenaan