Nieuw 2024 Coconut Bounty

Z@P

Registered User
Kon er helaas niet bij zijn maar op de nieuwe beelden die rondgaan is het echt smullen. Blij dat deze in bestelling staat.

flutsjah

Bronzen Member
Wat een prachtig ding, ik vraag me af of dit geen sample was zoals de meesten van ons. Afstand was een kleine 60 meter, in de straat is dit erg dik! En heerlijke burst.
Hopelijk gaat het ook goed met keuringen enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:

firewire

Registered User
Wat een prachtig ding, ik vraag me af of dit geen sample was zoals de meesten van ons. Afstand was een kleine 60 meter, in de straat is dit erg dik! En heerlijke burst. Hopelijk gaat het ook goed met keuringen enzo.

Hoe meer erover gepost wordt dat ie ‘te’ goed is, des te groter de kans dat het met die ‘keuringen’ lees: steek/wake-up call proeven níet goed gaat…

Schuim

Moderator
Medewerker
Wat een prachtig ding, ik vraag me af of dit geen sample was zoals de meesten van ons. Afstand was een kleine 60 meter, in de straat is dit erg dik! En heerlijke burst.
Hopelijk gaat het ook goed met keuringen enzo.

Heb even wat gespoilerbalkt voor je. ;)

vegetto

Registered User
Ik heb hem zelf niet besteld maar vind de paniek wel grappig. Bestellen omdat ie er goed uitziet op film en dan ineens in paniek omdat het ineens een sample kan zijn.
Lijkt mij het risico wat jezelf neemt.

painkiller

Registered User
Ben wel gezwicht hoor, gruwelijk last van Fomo. Wel met lichtelijke tegenzin om dat het een schaamteloze kopie is van de Leviathan.
Dit zou zomaar een eenmalige topper kunnen zijn.

1Salute

Registered User
Op korte termijn was het inderdaad slim om er veel van te verkopen 🤣

Op een mini tikkeltje langere termijn lopen sommige winkeliers nu al de puin van Rubro te ruimen, nog voordat de jaarwisseling überhaupt is geweest.

Bovenaan