Cobra assortiment

Status
Niet open voor verdere reacties.

Son-T

Registered User
Klopt Ollie .
Zouden ze van dezelfde lijn zijn?Ik betwijfel het maar kan het mis hebben
Ze zien er zo uit.
cobras.jpg

Pyro-Power

Registered User
13 euro per cobra 6 .. goedeprijs ???????

Tis maar net wat een freak er voor betaald.....

Ik zeg dat dit aan de dure kant is.

Ze worden hier in NL aangeboden bij 33 zakjes voor 650 scheuro's....

Dus dan zit je met 13 euro wel aan de hoge kant en tevens als eindstation denk ik dan :blink:

3307

Registered User
Zoals ik al op een ander forum zei, ik ben niet weg van deze knallers.
Doorgaans te duur voor een knaller en daarnaast gewoon veel te hard om af te steken voor je eigen deur.

Leuk om een paar van te proberen op een pleintje, maar voor iemand als ik, die overdag toch liever met de rest van de familie voor mijn eigen deur stook, zijn supervlinders al hard genoeg om kriebels in me buik te krijgen.

Masupi

Registered User
Zoals ik al op een ander forum zei, ik ben niet weg van deze knallers.
Doorgaans te duur voor een knaller en daarnaast gewoon veel te hard om af te steken voor je eigen deur.

Leuk om een paar van te proberen op een pleintje, maar voor iemand als ik, die overdag toch liever met de rest van de familie voor mijn eigen deur stook, zijn supervlinders al hard genoeg om kriebels in me buik te krijgen.

Nou ik steek tog liever de cobra's af dan supervlinders . maar je hebt ook gelijk met de prijs ze zijn idd veelste duur voor een klap . maar wel hard :embarrest:

dennis-pyro

Registered User
Erg leuke knallers, maar wat als dit bij 12-13 jarige in handen komt? En die niet weten wat ze in handen hebben. Ik kom nu al filmpjes tegen waar '' kinderen'' deze dingen afsteken

Ik hou me hart weer vast dit jaar

Rambo007

Registered User
Ik heb hier net in eindhoven zon cobra 6 meegemaakt

ik zelf heb ze niet gekocht 10 euro per stuk vind ik te veel voor zon ding aangezien ik al voor zon 800 euro heb gekocht,,,,Maar in eindhoven,is deze na mijn weten pas dit jaar erg in...aangezien ik lees dat ze er al 10 jaar zijn....

Morgen ertegenaan mannen !!! ;)

borbase

Registered User
ik heb de cobra 6 gehad was zeer tevreden hoop ze volgendjaar weer tepakken te kunnen krijgen.
de knal was zeer heftig had het niet verwacht komen in de buurt van dat roze ding van cobra.
gr borbase

scania

Registered User
Heb ze ook gehad , en vond de drukverplaatsing enorm.

Moest even aan de Belgida knallen in Valencia denken.

Zoals iemand anders al zei; hoop niet dat dit in kinderhandjes terecht komt!

Vond de lont wel veilig ,had genoeg tijd om weg te lopen.

djara

Registered User
Ik had iets meer verwacht van de cobra 6 met de 48grams versie. ik vond em wel hard maar had em iets harder verwacht(zal door de opgeblazen verhalen komen en de 48 grams hoeveelheid). ik vind dat de cobra 6 een stukje harder gaat dan een uitje(heb ze samen niet getest maar ik denk dat het verschil niet super groot is). Al met al vind ik de cobra wel een ''veilig'' stukje hard vuurwerk(in vergelijking met de ui en de vele vlindersoorten). goede lont! leuke fontijn en een mooie knal. alleen is de prijs overdreven, wij betaalde E 11,- per stuk.

dennis-pyro

Registered User
De cobra 5 in actie mogen zien. Ik moet zeggen erg goede kwaliteit knallers. Een mooie gekleurde vlam met vervolgens een harde dreun.

Ik was vooral te spreken over de vertraging van deze knallers.

Laatst bewerkt:

roel25

Registered User
ik heb contact gehad met de salesdepartment en een lijst gekregen

COBRA
PRICE LIST 2007

CLASSICAL COBRA
ART NR DESCRIPTION PACKAGE €/PC €/CTN net weight net weight gross weight gross weight UN
g/pc g/ctn g/pc KG/ctn
001CAT COBRA 1 100/5 € 0,68 € 340,00 14,5 7250 23,10 11,500 0333
003CIT COBRA 3 100/5 € 0,93 € 465,00 24,5 12250 40,00 20,000
005CIT COBRA 5 100/3 € 1,73 € 519,00 38 10200 55,80 16,740
006CIT COBRA 6 100/3 € 1,98 € 594,00 48,5 14550 73,50 22,050 0333

COBRA 2 G ( 2° GENERATION)
ART NR DESCRIPTION PACKAGE €/PC €/CTN net weight net weight gross weight gross weight
g/pc g/ctn g/pc KG/ctn
32GCIT COBRA 3 2G 100/5 € 1,02 € 510,00 14,5 7250 28,9 14,45
52GCIT COBRA 5 2G 100/3 € 1,90 € 570,00 18 5400 37,15 11,145
62GCIT COBRA 6 2G 100/3 € 2,18 € 654,00 28,5 8550 53,15 15,945

hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zoals jullie kunnen zien zijn ze niet duur alleen het maakt ze zo duur omdat ze uit het zuiden van italie komen

groeten

Wow, nice dat je daaraan bent gekomen!:D

Het vuurwerk kost sowieso toch veel in Italie vergeleken met Spanje/Frankrijk? En klopt dat verhaal nou dat explods/het cobra vuurwerk vooral door de mafia word geproduceert/verkocht? Of was dat alleen met de explods het geval? Of was het gewoon een broodje aap? :p

roel25

Registered User
het vuurwerk uit italie is over algemeen wel prijzig, maar als je de juiste mensen kent die het bijvoorbeeld bij epm halen valt het reuze mee..
explods en cobra worden beide niet door de maffia gemaakt dus gewoon in een fabriek, dat ze ze hebben zou best kunnen..

groeten roel

Z@P

Registered User
Als je die prijzen ziet en dan nagaat dat mensen wel 10 euro per stuk voor een cobra 5 betalen dan snap ik wel waarom er zoveel van die dingen zijn nu. Winstmarge is mischien wel hoger dan drugshandel.:wacko:

roel25

Registered User
ja idd. maar ik denk dat de cobra 6 bijvoorbeeld niet meer zo duur gaat worden als verleden jaar..

die belachelijke prijs ontstond omdat de explods schaars waren en daar dus slim op is ingespeeld

dit jaar denk toch weer veel explods te verkrijgen dus we gaan zien of de cobra 6 het gaat redden..

btw de fabriekskosten van beide knallers zijn zo goed als gelijk

laters

joost_pyro

Registered User
Misschien een stomme vraag maar dat je cobra 1 t/m 6 heb snap ik wel maar hoe komt de Cobra TT aan zijn naam? Waar is TT de afkorting van ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan