City Lights

FPM ProductBOT

Registered User
1655_Wolff_DynastyProfessional_City_Lights_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over City Lights[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1655[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 24,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Met dit fonteinassortiment verlicht je elke stad op oudjaarsnacht. 8 verschillende langdurige fonteinen van top kwaliteit. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
Deze fonteinen vallen zeker tegen...zeker voor deze tijd...ik dacht dat we het meterpakket fonteinen tijdperk voorbij waren.

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
Had absoluut meer van dit assortiment verwacht. Een goed fonteinenpakket zie je niet veel op de Nederlandse markt, dus het concept is best goed (niet naar de standaard vuurwerkpakketen gekeken).
Normaal koop ik een meterpakketje om in de avond lekker wat fonteintjes te stoken. Had gehoopt dat ik dit jaar in plaats van een meterpakketje eens wat betere fonteinen kon stoken voor niet te veel geld. De keuze is snel gemaakt, ik koop wel weer een meterpakketje van €12!

bluebear

Registered User
balen dit, had vooraf 6x verschillende flower fantasy's verwacht.
die is dan wel iets duurder (3,50) maar in pakketvorm had dat best gekund.

joszie

Zilveren Member
Ik vind iedereen hier boven wel erg negatief. Ik ben totaal geen liefhebber van fonteinpotjes, maar nadat ik gisteren in een opwelling dit pakketje nog gekocht had, hebben ze me wel verrast.

de 4 vierkante potjes zijn niet zo geweldig, maar de 4 ronde zijn echt tof! harde crackling en ook breed. stak ze af in de achtertuin en de tuin was bijna te klein. Als het goed is heeft mijn vriendin er 1tje gefilmd.

joszie

Zilveren Member
hier filmpjes van 3 van de 4 ronde potjes uit dit pakket. ze zijn gefilmd vanuit binnen, waardoor het geluid wat raar is. Vond ze als ik ze zo terug zie wel erg kort.

Bovenaan