22 oktober 2008 #61 F flo-ris1 Registered User Re: Chooet Bangers nog een vraagje heb je de choeet bangers met verschillende kleuren crepe en zoja maakt dan dan verschil uit voor vlam of iets dergelijks?
Re: Chooet Bangers nog een vraagje heb je de choeet bangers met verschillende kleuren crepe en zoja maakt dan dan verschil uit voor vlam of iets dergelijks?
22 oktober 2008 #62 Poziloc FPM Hangouderen Re: Chooet Bangers Een vlam hebben ze sowieso al niet, dat mag niet meer bij het Belgische vuurwerk. Betreft het crepe papier, is niks over bekend.
Re: Chooet Bangers Een vlam hebben ze sowieso al niet, dat mag niet meer bij het Belgische vuurwerk. Betreft het crepe papier, is niks over bekend.
22 oktober 2008 #63 F flo-ris1 Registered User Re: Chooet Bangers oke ik heb alleen de roze nog maar gezien dusja zal maar een versie zijn denk ik..
Re: Chooet Bangers oke ik heb alleen de roze nog maar gezien dusja zal maar een versie zijn denk ik..
22 oktober 2008 #64 T Tunit Registered User Re: Chooet Bangers Ik heb ze alle bij groen en roze, Maar er is totaal geen verschil tussen de knal alleen ander kleurtje crepe meer niet.
Re: Chooet Bangers Ik heb ze alle bij groen en roze, Maar er is totaal geen verschil tussen de knal alleen ander kleurtje crepe meer niet.
21 november 2009 #65 R Ricky1 Registered User Heb ze gratis erbij gehad en ze hebben een aardige dreun!!
23 december 2009 #66 F Fireworkboy11 Registered User Bij mij zit geen crepe???op het doosje staat wel choeet bangers