• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Chinees Nieuwjaar Rotterdam

Patrick

Registered User
Op Maandag 19 februari is om 13:00 de start van de viering in Rotterdam. Lokatie: Kruiskade en omgeving. De stoet zal vanaf dat tijdstip langs alle chinese winkels trekken in combinatie met een drakendans en natuurlijk de nodige chinese rollen.

Bron: http://www.geledraak.nl
 
The Cigarman en Jawe zijn er bij.
Misschien gaat Wizz ook, maar hij moest nog kijken, of hij vrij kon krijgen.

Ik heb vandaag vrij geregeld, dus het gaat weer gezellig worden.
 
wij van fpm zullen daar zeker ook weer een foto & movie verslag van gaan maken

chinees_nieuwjaar_rotterdam_2006_021.jpg


groetjes de pyromaniac ©
 
is het de moeite waard om hier naar toe tegaan of niet? ziet er wel grappig uit(bigg) maar hoeveel rollen worden er ong afgestoken
 
is het de moeite waard om hier naar toe tegaan of niet? ziet er wel grappig uit(bigg) maar hoeveel rollen worden er ong afgestoken


Vanaf dordrecht is dit wel te doen en zeker de moeite waard
Dit is gewoon leuk om een keer mee te maken.
rollen en de draken dans zijn volop aanwezig.
ik zou gewoon gaan als ik jouw was.
 
Je komt andere freaks tegen.
Je kunt genieten van de mooie 100.000 rollen.
En de draken en leeuwen dansen.
Er schijnt een leuk sfeertje te hangen, heb ik van andere gehoord.
Het is voor mij de eerste keer, dus ik ben nieuwsgierig.(spinny)
 
Je komt andere freaks tegen.
Je kunt genieten van de mooie 100.000 rollen.
En de draken en leeuwen dansen.
Er schijnt een leuk sfeertje te hangen, heb ik van andere gehoord.
Het is voor mij de eerste keer, dus ik ben nieuwsgierig.(spinny)

Het zal je zeker bevallen. Er zullen ook mensen van UB en VWC rondstruinen met natuurlijk ook wat andere leden die gaan. (bigg)

Ik heb er zin in, laten we hopen dat het wel wat warmer is als afgelopen jaar. (win)
 
Ik ben zeer waarschijnlijk ook aanwezig. Heb vorig jaar echt genoten van alle rollen. De afstand is ook echt geweldig voor een echte freak. Op een gegeven moment staken ze een rol af terwijl ik er zo'n 3 meter vanaf stond als ik me niet vergis. Toen heb ik maar even afstand genomen :)
 
Ik ben zeer waarschijnlijk ook aanwezig. Heb vorig jaar echt genoten van alle rollen. De afstand is ook echt geweldig voor een echte freak. Op een gegeven moment staken ze een rol af terwijl ik er zo'n 3 meter vanaf stond als ik me niet vergis. Toen heb ik maar even afstand genomen :)

Gezellig. (bigg)
Ze houden je inderdaad in het begin vaak op een goede afstand, maar je ziet vaak na de helft van de route dat ze er wat makkelijker in zijn als je wat dichterbij komt, je gaat uiteindelijk vanzelf wel een stapje naar achter, want de stukken vliegen je soms om de oren. (bigg)

Nog een bende foto's van vorig jaar kunnen jullie hier vinden;
http://www.vuurwerkcrew.com/album/thumbnails.php?album=34
 
het lijkt me een geweldige show(smile)
maar hoeveel rollen steken ze ongeveer af en steken ze ze snel achter elkaar aan?

groetjes
 
Back
Bovenaan