• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Chinees nieuwjaar Den Haag

Tja op zich wat overdreven... maar evengoed is bij iedereen duidelijk hoe de middag zou verlopen en wat er wel en niet toegestaan was. Dus in die zin vraagt ie zelf om problemen?

Ik denk dat dit puur uit enthousiasme is gebeurd en dat ie daardoor even niet stilstond bij de regels.. Maar goed Tony had het in in het Rotterdam topic over dat de Chinezen het misschien weer eens in eigen hand moesten nemen, maarja das wel een hele dure hobby zo :cheesy:

Voor die mensen is het gewoon oudjaar en daar hoort vuurwerk bij. Net als de Moslims een moskee bouwen vind ik dat Chinezen vuurwerk mogen afsteken. 2x oudjaar! :)

Mooie foto's en filmpjes! 7 meter vind ik wel weinig voor echte illegale rollen. Ik heb die hindoes elk jaar van Roger Saloon(dat merk) en die klappen al goed hoor. Deze zullen wel van gelijkbare kwaliteit zijn. Maar als je bij een show 60meter afstand moet bewaren en hier zo vlakbij ramen en huizen kan afsteken. Rare regelingen hebben wij hier toch in dit land.

Back
Bovenaan