• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Chinees Nieuwjaar Den Haag

Het was inderdaad hartstikke druk en ik moest bijna vechten om een plekje ;-)
Heb nog wel wat foto's kunnen maken, heb er al een paar geupload op FPM en binnenkort zet ik de rest er ook bij. Ook nog eventjes gesproken met iemand van Pyro4 welke het vuurwerk afstak.

Alles netjes volgens de regels, 7 meter afstand tot het publiek, brandblusser mee en EHBO personeel op pad. Erliep tevens iemand van de Provincie Zuid Holland mee om alles te controleren, er werd bijgehouden hoeveel chinese rollen er wanneer/waar afgestoken waren en of de veiligheidsafstand voldoende was. Een van de dames van de provincie is nog op de foto's terug te vinden.

RV_CN07_DHG-21.JPG

RV_CN07_DHG-23.JPG

RV_CN07_DHG-26.JPG

RV_CN07_DHG-28.JPG


Linkje naar het Chinees Nieuwjaar fotoalbum van mij op FPM (binnenkort alle foto's maar heb een probleempje met uploaden):
http://freakpyromaniacs.com/album/showgallery.php/cat/1239
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook geweest samen met Remi-Pyro en we hebben heel veel rollen gezien, bij 20 stuks was ik de tel kwijt. Enkele straten waren bijna van voor tot achter rood van de snippers. Hieronder enkele foto's van het Chinese nieuwjaar:

chinees_nieuwjaar_092.jpg


chinees_nieuwjaar_090.jpg


chinees_nieuwjaar_031.jpg


chinees_nieuwjaar_034.jpg


chinees_nieuwjaar_070.jpg


Meerdere foto's zijn te vinden in mijn album: http://freakpyromaniacs.com/album/showgallery.php?cat=1240 en spoedig komt er een filmpje van online te staan. De hele belevenis die we hebben mee gemaakt staat binnenkort op onderstaande site!!!
 
Laatst bewerkt:
En hier nog een paar foto's namens het Museum:

normal_vwm_cnj2007_DH01.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH02.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH03.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH04.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH05.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH06.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH07.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH08.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH09.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH10.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH11.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH12.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH13.jpg


normal_vwm_cnj2007_DH14.jpg


Foto's zijn van vwm-lid Thunderball. Het filmpje word momenteel nog afgemixed, maar volgt snel. Ik heb mij wel vermaakt daar in Den Haag. En met af en toe wat mazzel en een beetje brutaal zijn stonden we best vaak met onze neus er bovenop :cool:

Groetjes,
Cameo
 
En hier is dan de VWM-reportage van Den Haag:
(klik op de afbeelding om naar de downloadpage te gaan)



Groetjes,
Cameo
 
Back
Bovenaan