China 2012 Liuyang

gietjo

Registered User
Gietjo heb je nu ook cake's gezien die voor nl markt bestemd waren? Zo ja hoe waren die nu live? Ik vraag dit omdat de china films die we hier altijd zien meestal geweldige cake's laten zien. Vaak aangekomen in nl zijn ze dan een stuk minder.
Dus hoe was dit live?

Verder topfilms en een super verslag, heb er echt van genoten. Vooral die 2 laatste profcake's zijn echt rete goed.

BEDANKT!

Ja, we hebben in het test centrum een demo gezien voor consumenten cakes die zouden moeten voldoen aan onze eisen in NL. Die klonken gewoon prima. Het enige wat ik me kan bedenken is dat de china films een vertekend beeld geven vanwege de bergen, en ik denk ( nu ik het live heb gezien) dat ze gewoon een switch aan de filmpjes geven zodat het gewoon harder klinkt.

kan je 1 voorbeeld geven. We hebben daar de "screaming salute" gezien. precies hetzelfde als hier.

Son-T

Registered User
Nog bedankt Gietjo voor je zeer uitgebeide verslag ,kompleet met video en foto's.Bedankt voor de tijd en moeite die je genomen hebt om dit met ons allen te delen. Neem aan dat deze trip uniek moet zijn geweest en je een grote ervaring rijker bent.TOP!!:lub:

Bovenaan