China 2012 Liuyang

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Schitterend verslag dit ook!
Hele andere kant van het vuurwerk, maar ook in het land waar het allemaal wordt gemaakt.
Leuk om te zien die kartons van Jorge en Igual b.v.
Dat wegen van de tubes kun je trouwens beter doen als de cakes de container ingaan, maar dat geheel terzijde.

silverscar

Registered User
Ziet er goed uit Gido je verslag. Mooie foto's van de fabricage en de natuurfoto's zijn ook super! Hoelang ben je nog in China? Ik kom snel een keer foto's en films bekijken! Veel plezier nog! Ook in Peking!!!

Bert

Registered User
Super al die mensen die naar China gaan, heerlijk genieten, hopelijk wordt dit een trend. Bedankt voor het delen van je ervaringen en foto's!

bridge

Bronzen Member
Schitetrende foto's zeg! en nota bene bij Jinsheng geweest. Toch een grote speler. Zijn ze niet toevallig ook deze week deelnemer in de Filipijnen?

Son-T

Registered User
Leuke update van je verslag en zeer leuke foto's. Veel van de vuurwerk artikelen die je op de foto's ziet hebben wij teruggezien in de kraampjes langs de weg in Nanning waar wij ons vuurwerk kochten.:lub:
Ben zeer benieuwd naar de knallers die je gezien heb daar in Liuyang.Kijk dan ook uit naar het vervolg van deze unieke trip die je maakt.

elmo

FPM Moderator
Gietjo,bedankt voor het delen van je verhaal en de lekkere hoeveelheid foto's.
Ben best wel een beerje jaloers op je bezoek aan de fabriek en de supermarkt,maar wie weet komt het er nog eens van.
Kijk uit naar je vervolg verslag als je weer in NL bent.

bridge

Bronzen Member
Schitetrende foto's zeg! en nota bene bij Jinsheng geweest. Toch een grote speler. Zijn ze niet toevallig ook deze week deelnemer in de Filipijnen?

Ik zie nu dat Jinsheng schiet in maart in de filipijnen, op dezelfde dag als het vermaarde Royal Fireworks uit The Netherlands.......

gietjo

Registered User
Update: Liuyang dag 4 met video's!!!

Dit is tevens de laatste dag qua vuurwerk in Liuyang!!! Alle bovenstaande dagen zullen nog wel uitgebreid worden met video's

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel erg leuk verslag met prachtige filmbeelden.
Hilarisch dat moment met die verkoper dat hij zijn baas belde en vervolgens de baas jullie aan de lijn vroeg.
Ben benieuwd wat hij te zeggen had.!!

gietjo

Registered User
Heel erg leuk verslag met prachtige filmbeelden.
Hilarisch dat moment met die verkoper dat hij zijn baas belde en vervolgens de baas jullie aan de lijn vroeg.
Ben benieuwd wat hij te zeggen had.!!

Het was een vrouw die ik aan de lijn kreeg Fred. Haar engels was niet best, maar ze wilde weten welke rollen we allemaal wilde kopen. Toen ik zei dat we de originele celebration crackers wilde hebben, begreep ze me ineens niet meer en begon chinees tegen me te praten. Ik heb nogmaals gezegt dat we 6 rollen wilde van het zelfde soort.

Ik denk gewoon dat ze te term "celebration crackers" daar niet kennen, dus heb maar opgehangen en hebben we het met de verkoper geregeld.

Laatst bewerkt:

Mr_Mascleta

Registered User
Wat een waanzinnig mooi verslag met het voelbaar plezier. Fantastisch om te zien hoe jullie de onderhandelingen voeren per telefoon. Ik lach me rot achter mijn pc om te lezen dat je voor die 5 rollen slechts 33eu hoeft te betalen.......prachtig!
Die daylights cakes hahahhahahah 12,50eu p.s! Bij het zien van het filmpje in de straat met al die vuurwerkwinkels................je zou toch zo morgen het vliegtuig op stappen om dat als excursie te willen zien en meemaken het epicentrum van de wereld als het gaat om het vuurwerk.......waanzinnig mooi! Alleen daar al kan je je 2-3 dagen vermaken.
Een verslag zo compleet met alle ins en outs je wordt meegezogen in de beleving!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Super leuk verslag Gietjo.
Leuk om te lezen en ook de foto's van de fabrieken zijn erg mooi om te zien.
Het finale filmpje vond ik zeer mooi, lekker rammen met die handel.
En die daylights cakes! Super...!

gietjo

Registered User
Liuyang dag 2 is uitgebreid met 6 video's.

In volgorde:

-Klein stukje 6 inch shell maken
-Shell intapen
-Inpakken shells
-Het maken van de tubes
-Aanstampen van de tubes
-Meisje zet cake in elkaar
-Watercakes ( deze willen we allemaal wel)
- 4 kleine rolletjes

Mystifying Sage

Registered User
Heerlijk verslag Gietjo...en ik zei het al eerder...me so fucking jealous...

Maar de weg geplaveid voor meer freakjes? Want nu wil, euh MOET ik ook...Na de verhalen van jouw, Tony en CS...

BTW die daylight cakes, damm wat waren die goed zeg...

Bovenaan