China 2012 - FPM Crew on Tour - DagBoek

Tony

Administrator
Medewerker
1 schot per tube hoe groot het kaliber ook is.

UPDATE 22 JANUARI!
Foto's volgen vanavond.

trimbaard

Registered User
Originally Posted by Z@P
Wat mij opvalt is dat de cakes vaak heel hoog zijn. Zitten er meerdere schoten per tube in een cake?
Shell cakes zijn volgens mij normaliter wat hoger. Kijk maar eens naar een 2" shellcake van triplex en de tb217 van tropic, dan zul je zien dat die van triplex een stuk hoger is. Op de foto lijkt het wel een shellcake van 4" . buizen van +- 50 cm

white thunder

Registered User
Yess:hehe!:!!Hier zat ik op te wachten,dat fantastische gevoel wat jij goed kan omschrijven toon die passie en liefde voor t vuurwerk gaaf:happy:.JUllie gaan ook helemaal los zo te merken,egt leuk om dit te lezen zoals je het beschrijft egt met gevoel.Ga zo door en bedankt voor de moeite en tijd die je heirin steekt!Heel veel plezier daar mannen:hehe!:.

GMP82

Zilveren Member
74080046-34e2-6b07.jpg

The Hangover, the sequel?

Moontan

Moderator
Medewerker
Ontzettend leuk verslag. Leuk dat jullie ons zo snel al informeren!!
Als het goed is gaan die Chinezen nog een paar dagen door met matten knallen. Is dat bij jullie ook zo?
Denken jullie dat China misschien wel een geschikt reisje is voor de heer Arno Bonte?
Veel plezier vandaag nog vanavond en de komende dagen!!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden. We hebben net effe staan te knallen.
De rollen hebben we gezamelijk ingekocht, zoals eigenlijk met al het vuurwerk.

74080046-bbda-80e9.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

KoenL

Registered User
Thanks voor de update! Stinkend jaloers op wat jullie meemaken. Is het begrip vuurwerkbril daar ingeburgerd of kijken ze je maf aan als je ermee loopt? XD

Héél benieuwd naar de films!

poepiegaaf

Registered User
Die grote cakes... Duren ze lang? Hoelang is dat dan? Hoe zwaar wegen ze ongeveer?
Ik zie het meer als een cake wat gewoon lang duurt en niet zo zeer "groot" of "hard" is. Wel erg fijn... Een show in 1 product waar je minuten lang naar kan kijken. Heb je ook een idee of er een illegale handel is, of is vrijwel alles legaal? Zijn er ook professionele shows in de buurt?

Foto's zien er goed uit. Ben erg benieuwd naar de filmpjes!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Poeh, heerlijke update weer! Leuk die laatste foto van de update! Pizza hut en de KFC naast elkaar. Daar vlakbij zat ook een soort starbucks, daar hebben we toen meerdere keren gegeten.

De grote rollen had ik niet gezien toen ik in Nanning was...

Jullie maken daar heeel wat mee, en ik... Ik ben ENORM jaloers!

Geniet er nog een paar dagen van!

Groetjes Dim

Moontan

Moderator
Medewerker
@ poepiegaaf : Er is in China heel veel illegaal vuurwerk in omloop en ook veel niet gekeurd vuurwerk. Ook grote kalibers.
Veel geld te verdienen voor de Chinezen. Dat maakt het ook gelijk een stuk gevaarlijker want wij kennen de taal niet, weten niet water op die dozen staat.

Bovenaan