gantpoplin
Registered User
De Chainthunder is mijn favoriete mat! Gaat extreem hard, en er blijven geen/ nauwelijks weigeraars over. Deze mat is met geen andere mat te vergelijken en verdient daarom een apart topic in dit forum!
gantpoplin zei:De 600 versie bestaat niet meer hoor! En als je de mat gewoon ophangt knalt ie inderdaad snel maar (bijna) alles knalt dan wel op!
Ollie zei:1200 is een celebration thunder en geen chaintthunder (principe is hetzelfde alleen van een ander merk). De 1200 shots is legaal ook nergens te koop. Ik heb hem afgelopen jaar gezien maar bij die man ging hij 4 keer uit....
Afcajax zei:Chainthunder 60 schots is 3,50 bij Zena of Loots, Chainthunder 100s per 2 stuks is 12 euro bij Alpeco. Prijsverschil is dus gering, lengte is ook niet zo veel verschil in en kwalitatief schijnen die van Alpeco dus beter te zijn. Dus mjah waarom niet gewoon alleen die van 100s kopen dan.
remio zei::9 zeer spannend om te horen!!!
is er al wat meer bekend over hoeveel shots deze gaat worden en waaruit de eindbom gaat bestaan?
gegroet remio
The Matrix zei:Bij Wimmers-Hermans verkopen ze ook Chainthunders onder de naam Nitraatmatten, maar dit zijn volgens mij gewoon Hindoerollen want ze zijn verkrijgbaar in de 500 shots en 1000 shots. De 500 kost € 40,- en de 1000 € 80,-.