• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Celebration of light (Canada Vancouver) 2017

Zo de knetters dat zijn ook wel weer lekkere shows zeg , thanks voor het delen en inderdaad nooit van gehoord :-) leuk om weer nieuwe dingen te zien.

Canada schiet een geweldig mooie scene vanaf 23:30.
Opbouwend golden crown, om daarna heel mooi de zelfde bommen te schieten in Color peony to Gold crown.
Kan ik erg waarderen als pyro's zo net even wat meer power geven aan de scene.

We hebben er volgens mij een keer een artikel in het Pyrotechnic Magazine over gehad.
Ik zal het eens opzoeken. Ik weet dat vriend Lius Brunchu er ook een editie aan heeft meegewerkt.

Back
Bovenaan