Archief Celebration cracker

vonk

FPM Moderator
Medewerker
u vraagt wij draaien maar pas op, gaapgevaar:tounge:

Blubear is die film van jezelf? Heb het idee dat het niet om de rol gaat uit dit topic. Celebration Cracker is natuurlijk een behoorlijke verzamelnaam geworden. Denk dus dat het niet die van Lesli is die uit jouw film, kan me namelijk niet herinneren uit 2006 ( wel lang geleden inmiddels) dat hij zo tergend traag was.

bluebear

Registered User
filmpje is niet van mij maar van pyroboyavp, en dit is de beschrijving onder zijn filmpje: Straatfilmpje, Celebration Cracker van Lesli.
+ dat de tijdsduur bijna overeenkomt met de productbeschrijving,

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hem ook eens getest en ik vond het 1 van de beste die er was en inderdaad niet zo langzaam.

funkie x

Registered User
ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook gehad en hij was inderdaad erg langzaam. we hebben hem zelf op meerdere plaatsen aangestoken zodat er ietsje meer actie in kwam. ik zal vanavond nog wel even een foto + film plaatsen.

funkie x

Registered User
bij deze de film.
ik vond het een leuk dingetje voor zijn prijs maar ik noem hem zeker geen aanrader. leuk voor tussendoor :happy:

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik vind hem wel grappig...lekker irritant....leuk voor in de ochtend en er lekker bij gaan zitten met een bak koffie

Bovenaan