Cees van der Horst Kortingen 2011 (tot 40 %)

ief

Registered User
Gisteren gebeld met Cees en wat dingen te horen gekregen.

Er zullen 2 websites komen.
1 voor de normale/kleinere klanten, waar je gratis vuurwerk bij de bestelling krijgt.
Deze website is: www.vuurwerkbreda.com
De tweede website zal zijn www.vuurwerkkopenbreda.nl
Deze site is voor bestellingen boven de €250,- en hier wordt gewerkt met de bovenstaande staffelkorting.

Helaas is de site een aantal maal uitgesteld, dit omdat ze nog met wat bugs betreffende voorraadbeheer zaten.

De showroom is ook nog niet compleet, maar deze zal snel klaar zijn.
Nu staan er alleen nog maar dummies van Wolff.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
de collectie is inmiddels online en er kan besteld worden. Bijna alles van wolff, bonfire Rubro en Royal. Caffa komt er nog bij waarsch. Verder nog uitloop van met name Zena en vuurwerktotaal. Daar zit nog wel wat leuks bij.

the_bulldog

Registered User
Super, dan ga ik van de week eventjes me lijsje inleveren:) maar toen ik van de week me lijst had ingevuld etc kreeg ik niet de korting van 40% maar kreeg ik gratis vuurwerk, is dat al opgelost?

grtz

bridge

Bronzen Member
De korting hier is overigens opgelopen tot 43 % bij een bestelling boven de € 2000,- wie dus € 1140,- te besteden heeft kan hier voor € 2.000,- t winkelwagentje vullen.

peter042

Registered User
Vandaag mijn vuurwerk opgehaald bij Cees, wat een TOP-service een echte aanrader:smiling:

Laatst bewerkt:

the_bulldog

Registered User
Helemaal mee eens, super snel geholpen, van onze behoorlijk grote bestelling was er maar 1 product niet aanwezig. volgend jaar ben ik zeker weer een klant, helemaal met die 43% korting regeling:lub:

Dennis010

Registered User
Hier precies hetzelfde verhaal. Supersnel geholpen, ondanks de aanzienlijke bestelling. Auto tegen het rolluik en laden maar !!
Alleen van Cafferata mistte iets, maar daar mochten we iets anders voor kiezen ONGEACHT WELKE PRIJS !! (nog nooit meegemaakt). 2 Stagemakertjes van Rubro die op waren, heel netjes alsnog gekregen toen de nieuwe levering binnen was. Perfecte vuurwerkbrillen kunnen scoren (10 stuks, IEDEREEN EEN BRIL OP). Ik ben zeer te spreken over Cees, en zal hier volgend jaar weer mijn bestelling doen. (tenzij het ergens anders goedkoper is, want ik ben een hollander).

bridge

Bronzen Member
Bij ons ook top. Geen minuut wachttijd. alles klopte en dus 43 % korting. Heb ter plekke ook nog even mogen bijbestellen ook met de 43 %. Auto naar achter, hal 1 a en laden maar. alles in tien minuten rond.

Bovenaan