Castillo de la Olla de Altea 2013

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Geweldige show! We zien de laatste tijd bijna niets van Pirofantasia/Carlos, maar deze is echt gaaf!
De waterbommen in het begin zijn ook erg mooi gemaakt:
1157715_402447636527381_881815915_n.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Zo kan het dus ook in Spanje op de Japanse manier :)
Normaal gesproken is dit een pyromusical en toen ik er was kon je de muziek via de TV en radio volgens maar live hoorde we ook bijna niets. Ik zal het eens uitzoeken want dan zou een aantal dingen in deze show wat duidelijker zijn.

bazzman

Registered User
ik was daar ook bij samen met jeffrey wij stonden aan de andere kant,was hele mooi show zeker de waterbommen was gaaf,
was inderdaad geen muziek bij

Z@P

Registered User
Kicke hoe ze die waterbommen schieten. Lekker creatief.
2 vraagjes, elke zwembad zn eigen ontvanger of loopt er een draadje in het water?
Zij die bommen speciaal voor gebruik op water en zijn de bij maar voor de helft gevuld zeg maar zodat de helft van het effect niet verloren gaat in het water.

Tony

Administrator
Medewerker
Kicke hoe ze die waterbommen schieten. Lekker creatief.
2 vraagjes, elke zwembad zn eigen ontvanger of loopt er een draadje in het water?
Zij die bommen speciaal voor gebruik op water en zijn de bij maar voor de helft gevuld zeg maar zodat de helft van het effect niet verloren gaat in het water.

Goede vragen! Ben benieuwd of iemand er antwoord op heeft.
Ik denk zelf dat er draden lopen of ze moeten goedkope chinese ontvangertjes gebruiken anders is het zonde want je knalt zo een apparaat totaal verrot.

Persoonlijk denk ik dat deze shells niet speciaal voor op het water zijn en dat ze gewoon gevuld zijn zoals ze normaal doen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
lopen gewoon draadjes heen idd. kun je ze ook nog een beetje mee op hun plaats houden.
de bommen zijn wel speciaal gemaakt hiervoor. je ziet een hele bol, maar de onderste hemi is gewoon gevuld met spiked rice-hulls, zodat je daar geen stars aan hoeft te verspelen.

Z@P

Registered User
Dank voor de reacties mannen. Zal de volgende keer trouwens mn post even goed doorlezen want het is bijna niet te lezen haha. Te snel getyped met een ipad.

Waterproof bedrading klinkt aannemelijk inderdaad. 200mm bommen gok ik, erg vindingrijk om er een kinderzwembadje voor te gebruiken.

Bovenaan