carribean crackling

mfr71

Registered User
iemand ervaring met sierpot met de naam
carribean crackling van bonbridge{waarschijnlijk 19 schots)
ik vond niks in search
alvast bedankt

djara

Registered User
Ja, dat klopt!

Als je de plum boom besteld krijg je de carribean crackling(zelfde pot maar dan andere wikkel denk ik!!
Kheb em afgelopen dinsdag gezien en het is ECHTeen aanrader, vooral voor de prijs waaronder die nu verkocht wordt!
Harde crackling met een bereik van ong 2,5 meter hoog!
Daarbij duurt dit geweldig stukje vuurwerk ruim 2,5 minuten. (althans afgelopen dinsdag wel)
( het is geen 19s pot maar een FONTEIN
Voor die 13,85 vind ik het een aanrader!

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
IK heb de plum bloom nog nooit gezien maar vergeet niet dat de carribian een FLINK stuk goedkoper is dan de ''oude'' plum bloom.

Je krijgt dubbel en dwars waar voor je geld. Kheb er ook geen meetlat bijgehouden:p dat gaat nogal moeilijk... Ik schat em ong 2,5 meter maar 5 meter dat zeker niet..kheb er eerst een minuut naar zitten kijken en daarna heb ik een filmpje gemaakt die ruim 1minuut 30 duurde dus hij duurt ongeveer 2,5 minuten.

Relex

Registered User
Weet je zeker dat hij zo lang duurt? volgens mij duurt de Plum zelf hooguit 90 seconde, en de Caribian bevat 300 gram minder kruit.

KruitFreak

Registered User
IK heb de plum bloom nog nooit gezien maar vergeet niet dat de carribian een FLINK stuk goedkoper is dan de ''oude'' plum bloom.

Je krijgt dubbel en dwars waar voor je geld. Kheb er ook geen meetlat bijgehouden:p dat gaat nogal moeilijk... Ik schat em ong 2,5 meter maar 5 meter dat zeker niet..kheb er eerst een minuut naar zitten kijken en daarna heb ik een filmpje gemaakt die ruim 1minuut 30 duurde dus hij duurt ongeveer 2,5 minuten.

Goedkoper?
Ik kocht de Plum Bloom ook altijd voor rond de €13,- en dat is nagenoeg dezelfde prijs als de Carribean Crackling.
Ik denk toch dat ie anders is als de Carribean Crackling want de Plum Bloom duurt 90 seconden.

Ik ben ook zeer benieuwd naar je filmpje.

Laatst bewerkt:

Relex

Registered User
Is de Caribian Crackling enkel Zilver met Crackling of zitten er nog gekleurde stars tussen?

Plum Bloom Crackling:

1280gram kruit
20CM hoog, 17CM diameter
19 buisjes, binnen diameter 28mm
Leeftijd minimaal 18 jaar

Caribian Crackling:

980gram kruit
17CM hoog, 19CM diameter
19 buisjes, binnen diameter 31mm
Leeftijd minimaal 21 jaar

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
Weet je zeker dat hij zo lang duurt? volgens mij duurt de Plum zelf hooguit 90 seconde, en de Caribian bevat 300 gram minder kruit.

Ik heb het opgenomen en ik begon met filmen nadat ik een minuut (ong) stond te kijken. zowiezio duurde die bij ons langer dan 90 seconden want, ik heb namelijk 130 seconden staan opnemen. Hij spoot bij ons buisje na buisje leeg! mischien dat dat niet hoort?????

djara

Registered User
Goedkoper?
Ik kocht de Plum Bloom ook altijd voor rond de €13,- en dat is nagenoeg dezelfde prijs als de Carribean Crackling.
Ik denk toch dat ie anders is als de Carribean Crackling want de Plum Bloom duurt 90 seconden.

Ik ben ook zeer benieuwd naar je filmpje.

Ik kan nog herineren dat de plum bloom ruim E 28,- was(enige tijd geleden) als ik me niet vergis! Een vriend van mij heeft 4 keer plum bloom opgeschreven dus de caribean zal de vervanger moeten zijn!Op onze bestellijst stond ook Plum bloom maar wij kregen de carribean.. Je hoort mij niet klagen:toung: Ik ben normaal gesproken geen fontein mens maar deze vond ik zeer waar voor het geld!
-Harde crackling
-Spoot ong 2,5-3meter
-Gouden crackling
-Lange brandtijd

Sjaloom :blink1:

KruitFreak

Registered User
Dan zal het inderdaad de opvolger zijn van de Plum Bloom. Op de site van Alpeco staat ook dat het einde reeks artikel is. Laat ze de site maar aanpassen dan.

Relex

Registered User
Hier een foto ter vergelijking

IMG_6439_klein.jpg

Bovenaan