Cape Town (nieuw 2010)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik heb de cake net live gezien maar ik moet zeggen dat hij mij een beetje tegen valt. De boeketten waren niet zo groot en waar je op de eerste film maximaal 5 sterren ziet met crackling waren dit er nu meer..Kleine groene sterren.

Ik weet het niet maar voor het geld mag je eigenlijk niet klagen.

Gister ook live gezien op de demo van intertoys en ik had het zelfde idee! Geen slechte cake en ook een goede prijs maar niet zo wauw als op de eerste beelden.

martino

Registered User
De versie die ik gisteren heb gezien is absoluut niet dezelfde als op de voorgaande filmpjes.Qua cijfer voor het effect gaat hij bij mij van een 8 naar een 6-. prijstechnische is hij best okee voor 13.50

Fabbahead

Registered User
Heeft iemand filmpjes van cape town op deze demo? jullie maken mij aan het twijfelen! ik wil der namelijk wel een hoop van bestellen....

looneytunie

Registered User
Ik had er 4 op de lijst staan, maar zie nu toch wel een hoop tegenvallende reacties!
Ik heb er 3 afgegooid en twijfel over die laatste!

KoenL

Registered User
Voor 13,50 vind ik het een toppertje. Voor zijn prijs zijn het leuke effecten, misschien wat klein...maar wel goed gevuld. Ik heb er geen spijt van dat ik hem 2x besteld heb.

nelisr

Registered User
Deze vanavond live gezien in Deventer. Is inderdaad niet de topcake wat we allemaal dachten, maar is zeker niet slecht voor de prijs.

Tony

Administrator
Medewerker
Zo slecht is hij ook weer niet.
Vergeleken bij de andere potten van 10 a 15 euro is deze gewoon goed.

Michel_G

Zilveren Member
Ben het eens dat met name de eerste serie boeketten (dus het eerste effect) beduidend minder goed is als bij de eerder geschoten samples! Tweede effect, de groene sterren en crackling, vind ik dan qua effectgrootte en mate van 'volheid' niet veel minder. Is met name die eerste serie!

Toch moeten we niet vergeten dat dit blokje maar € 13,50 kost en dat het nog steeds een goed blokje is! Zeker als je hem ook nog eens in de straat afsteekt en op een kleinere afstand staat, denk ik dat het nog steeds een goed blokje is voor €13,50!

donlaulul

Registered User
ja maar toch dan heb je z'n demo filmpje en dan vooral het eerste effect daar heb ik hem voor gekocht met 5 heldere rode sterren en witte blink en dan zie je de demo's van winkels en dan valt hij toch wel een beetje tegen !

net zoals ik vorig jaar de spinning salute had dat was echt een flop ! wil ik niet weer meemaken

Michel_G

Zilveren Member
Tuurlijk, mee eens, ik was in eerste instantie ook behoorlijk teleurgesteld! Zoals hij op de Wolff demo was (en op filmpjes) was hij echt bizar goed voor het geld! Misschien wel één van de beste prijs/kwaliteit cakes van Nederland! Had echt niets liever dan dat hij zo ook op de markt gekomen was.

Feit is wel, dat dat helaas niet zo is...... Kan zeker begrijpen dat mensen aardig teleurgesteld zijn, zeker als ze er al 3 of 4 besteld hebben. Moet zeggen dat het dan best nog een aardig blokje is, zou mij ook niet volledig genaaid voelen, maar jammer is het wel!

mrfire

Registered User
Ik heb mijn bestelling gelukkig nog niet weg gedaan dus deze schrap ik gelijk van mijn lijst. ik laat er eentje staan

KoenL

Registered User
Bij de demo in Valkenswaard hebben we deze ook geschoten en ik blijf zeggen dat het voor 13,50 een topproduct is. Hij doet niet wat er op de film van Wolff te zien is, maar de effecten zijn mooi vol. Vooral de blinkers met de rode palm.

hansso90

Registered User
hoe de cake echt werkelijk bij de demo is vindt ik hem aan de ene kant meevallen. Nog steeds leuk alleen vraag ik me af of de boeketten nog groot zijn? of valt dit wel mee? kan namelijk geen demo van de pot bekijken wordt bij ons niet gedaan :S

Bovenaan