Cannes (Fr): Festival d'Art de Pyrotechnique 2017

RedBaron

Registered User
Vandaag is de line-up bekend gemaakt van het Internationaal Vuurwerk festival van Cannes! En wat een toppers staan er op deze line-up!

14-7 Sirius Pyrotechnics - Canada
21-7 Alpha Pyrotechnie - Frankrijk.
29-7 SMart Pyrotechnics - Verenigd Koninkrijk
7-8 Pyrovision - Oostenrijk
15-8 Dragon Fireworks - Filipijnen
24-8 Panzera - Italie

Zoals het er nu naar uit ziet zullen we er zo ie zo eentje meepakken en dat is die van Dragon Fireworks.

:grin:

bart

Registered User
Mensen, ik ben 24e met mijn vriendin in Nice en willen graag de show mee pakken in Cannes, helaas geen goede camera oid, maar heeft iemand goede tips qua lokatie on te gaan staan?

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen, ik ben 24e met mijn vriendin in Nice en willen graag de show mee pakken in Cannes, helaas geen goede camera oid, maar heeft iemand goede tips qua lokatie on te gaan staan?

Zo te zien kan je mooi recht voor het vuurwerk gaan staan.
Ik zou even in de middag een voorverkenning gaan doen om te kijken hoe het daar allemaal geregeld is.

VvanVuurwerk

Registered User
Vandaag waarschijnlijk ook present. Mocht je een tip hebben voor een goede locatie om te kijken Bart, dan hoor ik het graag.
Verkennen in de middag gaat mij waarschijnlijk niet lukken.

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
De boulevard waar je moet zijn heet: de la croisette, als je hier ben kun je naar het JW marriote hotel lopen en dat is ongeveer het midden van de show. als je twee uur van te voren bent kun je een plekje voor aan bemachtigen, veel plezier!

Ik raad je aan, als je met de auto bent, om niet bij de boulevard te parkeren. Ik heb dat twee keer gedaan en dan sta je na de show behoorlijk lang vast.

VvanVuurwerk

Registered User
De laatste show (Panzera) gezien nabij de locatie die Tobias doorgaf.
30 minuten voor de show was er nog ruimte zat.

In Cannes heb je echt een breed schietveld en er werd genoeg materiaal de lucht in geschoten.
Panzera schoot een leuke show maar we konden niet optimaal genieten door de rook ontwikkeling.
De show werd zelfs halverwege stilgelegd in verband met de rook die bleef hangen.

Bovenaan