Cangas de Narcea 2013 - La Descarga

Tony

Administrator
Medewerker
Sjow, Cangas de Narcea is definitief geboekt. Dat we zouden gaan was al zeker alleen wilde we wel iets goedkoper dan dat het nu is. Helaas is dat niet gelukt dus toch maar de dure tickets genomen. Wij zijn dus weer aanwezig bij dit waanzinnig gekke vuurpijlen festival. We weten nu een klein beetje wat we kunnen verwachten en kunnen we ons dus beter voorbereiden.

Uiteraard gaan er weer een berg cameras mee die kant op. Sowieso zullen de 9 GoPro Cameras het festival meebeleven :). We hebben ook nog een andere manier van filmen die we daar voor het eerst echt zullen toepassen. Wat en hoe dit is houden we nog even voor ons zelf. Eerst maar eens voor elkaar krijgen wat we bedacht hebben.

Cangas de Narcea 2013 / 14,15 en 16 Juli!

VvanVuurwerk

Registered User
Ik ben benieuwd en kan niet wachten op de beelden van dit unieke festival. Wat een pijlen paradijs! Worden trouwens alle castillos op 1 avond geschoten of zijn die ook verspreid?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben benieuwd en kan niet wachten op de beelden van dit unieke festival. Wat een pijlen paradijs! Worden trouwens alle castillos op 1 avond geschoten of zijn die ook verspreid?

Volgens mij 3 castillos op 1 avond. Wij zullen denk ik deze speciale avond weer op de berg staan bij peña arbolin.

smilli

FPM Filmer
Veel plezier jongens! Ik weet wel zeker dat jullie weer spectaculaire beelden mee terug zullen nemen:smiling:

Moontan

Moderator
Medewerker
PROGRAMA PIROTÉCNICO PARA " LA DESCARGA " DE CANGAS DEL NARCEA 2013

DOMINGO 14 DE JULIO DE 2013

21:00 PM TIRADA DEL PREGON

01:00 AM TIRADA DEL 14

LUNES 15 DE JULIO DE 2013

00:30 AM TIRADA A MANO DE LAS PEÑAS DE LA PÓLVORA

01:00 AM NOCHE DE FUEGOS

MARTES 16 DE JULIO DE 2013 - FESTIVIDAD DE LA VIRGEN DEL CARMEN

13:00 PM TIRADA DE LA MAÑANA Y POSTERIOR TIRADA DE BARRENOS

20:30 PM LA DESCARGA

00:30 AM TIRADA A MANO PEÑAS FEMENINAS DE LA PÓLVORA

01:00 AM TIRADA PEÑAS FEMENINAS

DOMINGO 21 DE JULIO DE 2013
00:30 AM TIRADA A MANO PEÑAS DE LA POLVORA

01:00 AM CASTILLO FUEGOS ARTIFICIALES

http://pyrovalencia.blogspot.nl/2013/06/programa-pirotecnico-para-la-descarga.html

zone

Registered User
Met een drone tussen de pijlen door?
Al hoop gezien,kijken of dit het volgende is.
Op voorhand alvast bedankt voot de beelden.

shinji

Moderator
Medewerker
Helaas kan ik niet mee deze keer, maar voor de mannen die wel gaan, geniet ervan, doe de groeten aan Jose, Leandro en de rest.
Oja, ga vooral in op het aanbod om wat pijltjes uit de hand te schieten, dat blijft je voor altijd bij.

Tony

Administrator
Medewerker
Helaas kan ik niet mee deze keer, maar voor de mannen die wel gaan, geniet ervan, doe de groeten aan Jose, Leandro en de rest.
Oja, ga vooral in op het aanbod om wat pijltjes uit de hand te schieten, dat blijft je voor altijd bij.

We gaan genieten maar ik zal jou en Hans ook zeker missen. Zoals bij elke ontmaagding vergeet je de eerste keer nooit.

Son-T

Registered User
Wij vergeten die eerste keer ook niet :lub: We moeten het er maar mee doen.
Have fun en kom met super coole beelden naar huis. Groeten aan iedereen die ons mist.
BAM!!

Tony

Administrator
Medewerker
Wow wow wow! De descarga moet nog komen en wat een dagen hebben wij al achter de rug. Vandaag kwamen heel even de tranen.

De la Descarga for Ever!

eparere2.jpg

a4ezybat.jpg

4umerene.jpg

emebe9eh.jpg

u4a7uvab.jpg

8u6yne5u.jpg

VvanVuurwerk

Registered User
Hahaha nice. Nederlanders die positief in het nieuws komen m.b.t. vuurwerk komt niet vaak voor.
Veel plezier daar in Cangas de Narcea.

RoYvette

FPM Filmer
Kei gaaf zeg!! Heel veel plezier geniet ervan en zijn benieuwd na de verhalen en foto's films. Have fun

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tony

Administrator
Medewerker
Wow! Het is klaar en we zitten nu nog even na te genieten op een terrasje. FPM word hier op een waanzinnige gewaardeerd en we hebben dit nog meer gemerkt dan toen we hier in 2011 waren.

We hebben met zijn 5en genoten tot aan de laatste knal. Patrick, Stefan, Tobiaaaas en Robin, ontzettend bedankt voor de waanzinnige 3 dagen. Ik heb ontzettend verl plezier beleefd aan de dagen die wij met elkaar door hebben gebracht en hopelijk herhalen we dit in 2015.

Vixca Cangas, vixca Descarga!
Siempre Arbolin Kapullllloooooos!

Gracias por todias! Amigos por todo la vida!

5yqade4y.jpg

qa3yty7e.jpg

pe5yvujy.jpg

ygahehez.jpg

e4ugupys.jpg

aba6y3a6.jpg

5ysane5a.jpg

Bovenaan