Candles van Bonbridge

Ik heb ze dit jaar per drieën in een rek tegelijk afgestoken, dán is het wel leuk. Los: niet doen. Zei Marc ook al in de winkel trouwens.

Maar de aanvuurklappen zijn inderdaad mooi, die doen de nekken wel draaien. De tails zijn vol van kleur en grootte, alleen verwacht je een boeket en die komt niet. Gemiste kans.

Wel zijn het goede kaarsen als opvulling onder het hogere luchtvuurwerk. Kosten relatief weinig.

we moeten het accepteren. alpeco verkoopt de candle`s niet groter dan dit kaliber.(voor kvk houders)
terwijl ik het jaar daarvoor toch de grootste meenam. 2,5 inch golden peony HEERLIJK
daar kwamen pas klappen uit. het blijft nu bij oud beeld materiaal of goede connecties.

maar om ontopic te blijven. ik vind persoonlijk 8,- voor zo`n candle niet de moeite waard. je neemt er automatisch toch meer mee en dan wordt het aan de dure kant voor het effect wat je krijgt. mooie ballen...zonder boeket...
alpeco kan beter de weco thunderstar assortiment terug halen dat vind ik persoonlijk vele malen beter dan de tails....... zowel m.b.t prijs en uitwerking...

Back
Bovenaan