Het probleem met de rechterpost kan iedereen gebeuren. Ik vind dan ook niet dat je daar een show op moet kraken. Hij is lekker geschoten of niet. Het is wat dat betreft nog altijd werk wat door mensen word gedaan
Must be talking to an angel. Goed bedacht! De single shots met tourbellion effect die de vleugels moeten voorstellen. De timing die erop volgt met de fluiters is perfect en past helemaal bij de muziek. Naar het einde toe word het word rommelig. Maar dat komt omdat de effecten door elkaar geschoten worden.
Het 2de nummer bevat iets meer fouten qua effecten op de verkeerde plek. Maar er komen ook weer hele strakke momenten voorbij. Het einde van het nummer vind ik top.
Bij November Rain had ik iets andere effecten gebruikt (Shells). Ik had daar in het begin meer met goud gewerkt en dan met watervallen of horse tails.
Het ende van het nummer is daar in tegen wel weer goed gedaan.
Uptown Funk van Bruno Mars. Moeilijk nummertje omdat er in de muziek nogal veel gebeurd.
Geniaal vind ik het stukje waar de candles naar elkaar toe lopen en uiteindelijk tegen elkaar aanbotsen resulteren in een wall van blauwe mines en comets. En dan die dikke klappen tussendoor haha. Die zagen ze daar niet aankomen. Ik had persoonlijk wat meer fluit en thunders aan het einde van het nummer gebruikt.
Het hartenstuk bewijst dat de Engelsen fantasie hebben. Verzin het maar eens.
Wat erna gebeurd begrijp ik niet helemaal. Het lijkt wel of er iets niet omhoog gaat. Het vervolg is wel weer goed met een mooie finale.
Dubstep. Gewaagd maar zeer goed en leuk gedaan.
Sky full of Stars vind ik niks aan.
En wat een gekke finale. VROEMMMMM! BAM!
Anders dan alle andere shows die wij tegenwoordig zien maar ik heb er zeker van genoten omdat het juist weer even iets anders is.