Canada, Montreal: L' International Des Feux Loto Québec 2012

RedBaron

Registered User
En dan hier de line up voor het vuurwerk festivall van Montreal 2012 gehouden in het pretpark La Ronde:

30 Juni: Japan - Aoki Fireworks
7 Juli: Zwitserland - Sugyp
14 Juli: Canada - Sirius Pyrotechnics
17 Juli: Griekenland- Nanos Fireworks
21 Juli: Frankrijk - Féérie
24 Juli: Portugal - Grupo Luso Pirotecnia
27 Juli: Italie - Vaccalluzzo SRL
31 Juli: Verenigde Staten - Atlas Pyrovision
3 Augustus: Panzera SAS: a Queens Tribute (buiten competitie)

Een heerlijke line-up! :hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Ziet er goed uit. Het blijft jammer dat deze competitie verdeeld is over een aantal weken.
Zou dit 10 dagen achter elkaar plaatsen vinden of net zoals met Nuits de Feu in 3 dagen dan had ik zeker overwogen om die kant op te gaan. Helaas is dat niet zo.

Z@P

Registered User
Vaccaluzzo :) die zou ik graag eens willen zien.
Het zou leuk zijn als er Nederlands bedrijf had meegedaan.

Tony

Administrator
Medewerker
Vaccaluzzo :) die zou ik graag eens willen zien.
Het zou leuk zijn als er Nederlands bedrijf had meegedaan.

Dat is ook al lang geleden! JNS was de laatste die daar geschoten heeft.
Omdat hun een keer gewonnen hadden mochten ze opdraven bij een soort kampioenen editie. Ik zal eens kijken of ik dat filmpje kan vinden.

Ik weet wel dat geen enkel Nederlands bedrijf op kan tegen de grote mannen uit de pyrotechnische wereld.
Of ze moeten iemand inhuren die de show schrijft zoals ook veel andere bedrijven doen.

Gevonden

Z@P

Registered User
Dat is ook al lang geleden! JNS was de laatste die daar geschoten heeft.
Omdat hun een keer gewonnen hadden mochten ze opdraven bij een soort kampioenen editie. Ik zal eens kijken of ik dat filmpje kan vinden.

Ik weet wel dat geen enkel Nederlands bedrijf op kan tegen de grote mannen uit de pyrotechnische wereld.
Of ze moeten iemand inhuren die de show schrijft zoals ook veel andere bedrijven doen.

Gevonden

Thanks, dat is een flinke show zeg. Ik vind het wel jammer we in Nederland niet een echte grote firma hebben. niets ten nadele van schieters overigens in NL hoor!

deCaatje

Registered User
Thanks, dat is een flinke show zeg. Ik vind het wel jammer we in Nederland niet een echte grote firma hebben. niets ten nadele van schieters overigens in NL hoor!

Zijn er gene showtjes in Oktober 2012, ik zit vanaf 6 October tot en met 17 October 2012 in Ottawa...

groet,

Nick

Bovenaan