ALS dit zo zou zijn dan zou dat alleen bij alle nieuwe 500grams potten zijn, want de dealer waar ik altijd haal(Dumphuis, Doetinchem) zit met bijna al het vuurwerk onder de advies prijs. bijvoorbeeld de "Celebration cracker" kost bij ons geen €64,50 maar €59,-Die prijs is de laagste die je tegenkomt omdat lesli niet wil dat er onder de adviesprijs verkocht wordt.
Dus als je 59,50 tegenkomt is dat de beste prijs.(win)
ALS dit zo zou zijn dan zou dat alleen bij alle nieuwe 500grams potten zijn, want de dealer waar ik altijd haal(Dumphuis, Doetinchem) zit met bijna al het vuurwerk onder de advies prijs. bijvoorbeeld de "Celebration cracker" kost bij ons geen €64,50 maar €59,-
Yochie
bijvoorbeeld de "Celebration cracker" kost bij ons geen €64,50 maar €59,-
Yochie
Gisteren heb ik de Camuro King is het echt kunnen aanschouwen en damn wat een genot was het.
Hij schiet mooi breed en hoog, de effecten blijven goed lang hangen.
Kijk het filmpje en je weet genoeg![]()
Ik ben ook in Dordrecht geweest en moet je eerlijk bekennen dat ik de potten niet zo goed vond als de eerste keer dat ik ze zag. Ik vond dat bij alle potten behalve de Angel Eyes die ik gisteren voorbij heb zien komen.
Misschien vochtig ??? Wie weet!
Ook ik was in Dordrecht om het af te steken en deel je mening Tony.
Met name de angel eyes en de kamuro king waren de toppers.
Maar de andere 500 gr. blokken deden het ook goed maar is niet echt mijn smaak.
De rest ging trager eruit of kwamen niet zo hoog en gaven kleine boeketten, net of ze er geen zin in hadden. Heb de nodige demo`s van lesli al gehad en daar was het veel beter.
Het kan ook komen omdat er maar 1 van elk afgestoken werd.
Waarom kwamen jullie na afloop niet even een praatje maken ?