Camuro King

remio

Registered User
klopt, vanmiddag waren ze hier op meerdere plekken uitverkocht en zelfs bij de importeur volgens hun(yes)

nu had ik van hetzelfde merk de PURE DREAM TAILS. 70 euro en na 3 schoten kapte die ermee.... toen heb ik m maar geprobeerd verderop aan te steken met een gasbrandertje( je moet toch wat). dat lukt niet en toen ie na 5 min helemaal in de fik stond begon ie als nog. leuke tails en goeie finale maar zeer zeker zn geld niet waard... niet te vergelijken met camuro king of iets dereglijk en die is nog een 10tje goedkoper ook...

gr

Tony

Administrator
Medewerker
klopt, vanmiddag waren ze hier op meerdere plekken uitverkocht en zelfs bij de importeur volgens hun(yes)

nu had ik van hetzelfde merk de PURE DREAM TAILS. 70 euro en na 3 schoten kapte die ermee.... toen heb ik m maar geprobeerd verderop aan te steken met een gasbrandertje( je moet toch wat). dat lukt niet en toen ie na 5 min helemaal in de fik stond begon ie als nog. leuke tails en goeie finale maar zeer zeker zn geld niet waard... niet te vergelijken met camuro king of iets dereglijk en die is nog een 10tje goedkoper ook...

gr

Het is ook een totaal andere pot. De naam zegt het eigenlijk al. Ik vind hem zeer mooi (kleuren) alleen je moet er een andere pot boven schieten zoals bijvoorbeeld Angel eyes..

ON topic weer!!!!!!!!

Big

Registered User
Dat de Camuro King veel gekocht wordt kan wel kloppen. Bij de post foto's legale collecties 2006 komt de camuro king veel voor.
Dat viel mij op toen ik deze post bekeek.(yes)

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Ik heb hem hier ook staan en ben al in spanning aan het wachten mooi dat blok met wat leuk spul erboven als opening...mjamjam

Mijn prijs was 59,50 euro

Laatst bewerkt:

Luna 1337

Registered User
heb em al afgestoken en er nog 1 staan voor 24:00 (tong) maar ik zal eerlijk zijn DIT IS DE MOOISTE 500 grammer die ik heb gezien en meegemaakt!!!!!
viel gelukkig niet tegen zoals de rest!!!!! blij dat ik er nog 1 heb voor 24:00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

HardCorDenHaag

Registered User
Had er gisteren ook een, en hij was erg mooi, alleen het rotte is, is dat de pot er na 3 rijen mee is opgehouden, dus net toen die op gang wou komen. Er zijn dus 4 rijen niet afgegaan, en eigenlijk baal ik hier behoorlijk van want tis toch een pot van 60 euro.

Moontan

Moderator
Medewerker
Camuro King is werkelijk fantastisch.
Zo mooi breed,snel,heftig,mooie kleuren,mooie finale
Volgend jaar staat hij weer op de lijst.
(win)

Tony

Administrator
Medewerker
De camuro king staat bij mijn ook in de lijst van toppers.
Wederom een zeer goed product van Importeur Lesli.

zone

Registered User
Ik had deze gekocht om op een pleintje af te steken,dat ging niet door.
Toen maar dwars in de straat,kwam ogen en oren te kort.
Ik wil bijna msn taal gaan gebruiken,zo goed(win)

raymondv

Registered User
Gisteren afgestoken en de Oh's en Ah's waren duidelijk te horen in de straat !
Volgend jaar weer, wellicht ook de Bloody Sky er bij.

Cameo

Registered User
Gisteren afgestoken en de Oh's en Ah's waren duidelijk te horen in de straat !
Volgend jaar weer, wellicht ook de Bloody Sky er bij.

Yep, die combinatie had ik dit jaar, als tweede finale (hihi). Viel inderdaad erg goed in de smaak bij iedereen! En het tempo van beide blokjes was prima in orde. Chapeau voor Lesli!

Cameo

tommy-gun

Registered User
De camuro king staat bij mijn ook in de lijst van toppers.
Wederom een zeer goed product van Importeur Lesli.

Dacht dat je hem niet zo mooi meer vond na Dordrecht.
Ik heb alleen maar lovende berichten gezien en gehoord over de camuro king.
De crosette king van lidu was ook een topper. Natuurlijk in een hele andere
prijsklasse (€ 9,-) maar 7 x 7 schots is ook een 42 schot pot voor ongeveer hetzelfde geld.

Tony

Administrator
Medewerker
Dacht dat je hem niet zo mooi meer vond na Dordrecht.
Ik heb alleen maar lovende berichten gezien en gehoord over de camuro king.
De crosette king van lidu was ook een topper. Natuurlijk in een hele andere
prijsklasse (€ 9,-) maar 7 x 7 schots is ook een 42 schot pot voor ongeveer hetzelfde geld.

Heb nooit gezegd dat ik hem niet mooi vond.
Ik had het idee dat ie langzamer was dan wat ik op de demo in lichtevoorde heb gezien. Maar gisteren een flink aantal van deze cakes afgestoken en hij is gewoon super.

ifeelfine

Registered User
Yep, die combinatie had ik dit jaar, als tweede finale (hihi). Viel inderdaad erg goed in de smaak bij iedereen! En het tempo van beide blokjes was prima in orde. Chapeau voor Lesli!

Cameo

Was ook mijn finale bloody sky camuro king, meesten vonden bloody sky mooier.....

Kreeg zelfs oohhs en aachhs van de buuren die voor 600 euro aan belgisch materiaal hadden verstookt, was wel lachen dat dit legale materiaal mooier en beter was dan hun spul

roenie

Registered User
Zéker een prachtpot. Vind hem persoonlijk mooier dan bloody sky, omdat die laatste het voor de grootte van zijn bouquetten van zijn crackling moet hebben. Zie http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=10823 voor een filmpje dat ik heb opgenomen tijdens o&n. Vooral bij het laatste schot kan je de camuro king goed zien, want hij duurt net even langer dan de andere potten waarmee ik hem tegelijk afstak..

Laatst bewerkt:

blazuhhh

Registered User
De Camuro King is ook hier een succes geweest. Alhoewel de hoogte van de effecten best meevielen en ik had hem ietsjes sneller verwacht na de eerste rij. Maar al met al is dit een cake die ook hier de volgende jaarwisseling in de collectie te vinden zal zijn(yes)

Jumborol

Registered User
Bij ons zat ie ook in het assortiment dit jaar echt een wereldpot.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
We hadden ook Bloody sky daar bleven de laatste 2 rijen van staan helaas.

Bovenaan