Gaaf. Heb dit precies zo voor dit jaar als finale gepland.Lekker rammen met 3x de Caïro Crackling en daar doorheen 2x de Scream Machine (omlabeling return of the phoenix). Heerlijk gewoon, kan er niks anders van zeggen dat dit heel de lucht vult en erg dik is!
En hoe los je dat op?Gaaf. Heb dit precies zo voor dit jaar als finale gepland.
Mooi dat ik nu al de uitvoering heb gezien, zo weet ik dat de rotp/scream machine langer duurt dan de cairo.
Bij het forum van de buren is o.b.v. datzelfde filmpje de paniek toegeslagen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, ziet er inderdaad prima uit. Tenminste, dat wat je kán zien want het grootste deel van de schoten zijn niet goed te zien op de video. Daarnaast waaide het nogal door de storm.De aah's en ooh's zijn uit het publiek te horen. Ziet er als vanouds uit op het filmpje.
Hier word het 4x ROTP tegelijk met 2 CC met 6 CC erachteraan. Die 4 ROTP lopen dan mooi daar met de opvolgende CC.En hoe los je dat op?
Daar al wel meerdere stuks 2024-productie live van gezien dan?Voor de twijfelaars: de duurdere Crack Attack van China Red is vrij onbekend, maar enorm goed ook!
Totale paniek daar idd, het gaat zelf zo ver dat er al gevraagd wordt om orders te annulerenBij het forum van de buren is o.b.v. datzelfde filmpje de paniek toegeslagen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, ziet er inderdaad prima uit. Tenminste, dat wat je kán zien want het grootste deel van de schoten zijn niet goed te zien op de video. Daarnaast waaide het nogal door de storm.
Jij?Daar al wel meerdere stuks 2024-productie live van gezien dan?
Rotp als eerste met 1 cairo. Gaandeweg paar cairos bijlaten springen.En hoe los je dat op?
Nope, daarom vraag ik er naar. China Red wordt vrij weinig geschoten op demo's.
Was batch 2023 wat ze schoten.Op de demo van Broekhoff/Magnum was deze weer gewoon heel dik. Ik zou me niet zo druk maken en er op gokken dat hij nog steeds top is.
Was batch 2023 wat ze schoten.