Caïro Crackling

joszie

Zilveren Member
Lekker rammen met 3x de Caïro Crackling en daar doorheen 2x de Scream Machine (omlabeling return of the phoenix). Heerlijk gewoon, kan er niks anders van zeggen dat dit heel de lucht vult en erg dik is!

Gaaf. Heb dit precies zo voor dit jaar als finale gepland.
Mooi dat ik nu al de uitvoering heb gezien, zo weet ik dat de rotp/scream machine langer duurt dan de cairo.

Huisman Vuurwerk

Registered User
De aah's en ooh's zijn uit het publiek te horen. Ziet er als vanouds uit op het filmpje.
Bij het forum van de buren is o.b.v. datzelfde filmpje de paniek toegeslagen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, ziet er inderdaad prima uit. Tenminste, dat wat je kán zien want het grootste deel van de schoten zijn niet goed te zien op de video. Daarnaast waaide het nogal door de storm.

Z@P

Registered User
Heb het idee dat hij een tikje minder heftig is als afgelopen jaren maar nog steeds dikke cake afgaande op het filmpje hierboven.

Knettermans

Bronzen Member
Bij het forum van de buren is o.b.v. datzelfde filmpje de paniek toegeslagen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, ziet er inderdaad prima uit. Tenminste, dat wat je kán zien want het grootste deel van de schoten zijn niet goed te zien op de video. Daarnaast waaide het nogal door de storm.
Totale paniek daar idd, het gaat zelf zo ver dat er al gevraagd wordt om orders te annuleren 🤣

Het filmpje is van een zeer matige kwaliteit en om een product op basis daarvan te beoordelen is niet realistisch. Ik heb er voorlopig alle vertrouwen in dat de Cairo weer gewoon top is.

Bovenaan