Budget vuurwerklijstje

ajaxciedjuhh

Registered User
Hallo,

ik heb sinds kort een eigen huisje,
en ben niet in staat om zoveel uit te geven aan vuurwerk,
aangezien ik veel bijkomende kosten heb..
ik vind het heel erg jammer,
maar probeer op deze manier toch een weg te vinden om een leuk oud en nieuw te vieren!
ik kocht eerder elk jaar veel in per karton, en hield me niet bezig met de budget cake's/vuurwerk

ik heb een budget van rond de 50/60 euro.
ik wil zoveel mogelijk afsteken natuurlijk,
en er mag ook veel variatie in zitten (van babypijl tm cake)
ik kan me vuurwerk halen van Proline & Lesli.

kunnen jullie me advies geven en veder helpen ?

Excuses alvast als dit het verkeerde gedeelte is voor dit topic, verplaats het maar indien nodig

Thnx!
Ajaxciedjuhh

D

Deleted member 17038

Guest
Welke lijnen van Lesli? Mythos is een leuk color fonteintje als je nog een fontein zoekt.
Pro-line zou ik het liefst niet aanraden. Maar de asian thunders zijn leuke singleshots!

Ik zal later nog wat meer proberen te helpen. Nu laat en hersens op 5% :hehe!:

Laatst bewerkt door een moderator:

white thunder

Registered User
Ik zouw sowieso wat sloffen shising crackers halen bij de gelderse en dan met wat knetterlint, en een paar ty-rips, wat matjes maken. Als ik zoow budget zou hebben, dan heb je toch al wat matjes voor weinig om te knalluh:hehe!:

paulus01

Registered User
Als je in de achterhoek woont, waarom niet een kort tripje naar Duitsland?
Zelf ga ik er niet meer heen, omdat ik het NL spul toch wel leuker vind, maar daar staat ook een ander budget tegenover.

De jaren dat ik in Duitsland ging halen (2 jaar geleden voor het laatst) zijn me ook altijd goed bevallen.

De door Anihalas genoemde Mythos is zeker een leuke, aparte fontein, maar voor 6 euro minder (bijna 1/3e) koop je in Duitsland de Laser die er erg veel van weg heeft (en die ik persoonlijk nog wel leuker vind).
Ook kun je daar voor weinig geld, grote pijlenpakketten kopen (leuk om weg te schieten, effecten zijn niet enorm, maar ok).
En er zijn veel andere leuke cakes te koop.

Mocht je dit overwegen, zou ik zeker even de filmpjes nakijken, dan kun je echt leuke dingen voor weinig geld aanschaffen.

kamikaze

Registered User
Ik heb even gekeken en ik denk dat je hiermee best ver gaat komen:

Crown Invasion (aanbieding) €29,95 (5 cakes, 1 fontijn en 12 pijltjes)
Draakbox €9,95 of Crosette pakket €14,95 (beide GBV)
2* GBV Thunder King €3,60
2* GBV kanonslagen + ladycracker €2,50 (of evt. GBV kanonslagen, 100 voor €0,39, x 4 voor €1,56 totaal)
GBV Romeinse Kaarsen €1,25
2x GBV B2B zevenklapper €3
2x GBV Disco Cracker Fontain €3

€53,25 met Draakbox en 2x kanonslagen+lady cracker
€58,25 met Crosette pakket en 2x kanonslagen+ladycracker

Denk dat je er toch redelijk plezier mee hebt.
Heb je wat pijltjes, wat fonteinen, paar simpele cakes en wat simpel geknal.

Bovenaan