Bruinisse

mickeyzegtboem

Registered User
18 juli vuurwerk te Bruinisse ten gelegenheid van de visserijdagen

plaats : Bruinisse
provincie : Zeeland
wie : Beko
wat : max 3"
waar : dijk bij de haven
tijd : 22.45 uur

.....22.45 uur Als afsluiting van de Visserijdagen kunt u zoals gewoonlijk vanaf de dijk bij de haven het grootse vuurwerk bewonderen. Mede dankzij Visserijvereniging Algemeen Belang belooft
het weer een verrassend spektakel te worden! MIS HET NIET!!!

Poziloc

FPM Hangouderen
Dit word geschoten door Beko en max 3 inch. De spullen die ze schieten is allemaal Vulcan.

Hier een Topic van 2007, waar foto's en film opstaan
Bruinisse 2007

Laatst bewerkt:

nielsniels

Registered User
zijn er nog mensen die hier naar toe gaan?
Als het tenmiste doorgaat want met deze wind wordt het niet denk ik.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Bij redelijk weer , ben ik van plan om te gaan kijken/filmen of voor de foto.

voor vanavond is er een windkracht 3 a 4 opgegeven, dus dan kan er geschoten worden. dat zegt weeronline.nl

gandalf

Registered User
Ik vis vanavond op n boot op de oosterschelde, iemand n idee ofdat je 3 inch op die afstand (scheldekering / bruinisse) ziet? Ik hoop t wel, maar denk het niet. De groeten en veel plezier aan iedereen die gaat kijken.

Son-T

Registered User
Na nadere info gaat het nog steeds door.De wind is af en toe nog wel krachtig maar het gevoel zegt dat het minder word.
Ik pak me spullen en gaat zo langzamerhand die kant op.

Son-T

Registered User
Net terug uit Bruinisse en heb niet voor neits gereden.
Mooie bommen gezien van vulkan en een leuke show geschoten door de schieters. Film komt later online .

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond naar de vuurwerkshow van Beko in Bruinisse wezen kijken.
De show van ter gelegenheid van de jaarlijks terug kerende visserijdagen.
Bij aankomst zagen we de opstelling al staan op de Dijk bij de parallelweg.
Wat we konden zien waren voornamelijk blokken. Hierna zijn we naar de Havenkade gelopen en gevraagd tot hoever het afgezet zou worden. En de man van de beveiliging verwees ons naar de Havendijk. Daar stond je immers hoger dan de rest en zou je een perfect uitzicht hebben. En de man had gelijk. Vanaf de dijk konden wet vuurwerk al zien staan.
We klapte onze statieven uit en wachten op het moment dat er groen licht geven zou worden.
En een paar minuten voor elf schoot het eerste vuurwerk de lucht in. Ik herkende al gelijk producten die ik ook bij hun op de demo gezien heb. Het was een afwisseling van blokken en shells. Het maximum kaliber was trouwens 3inch. Ook werden er vulcan cilindertjes afgeschoten met een tourbillion effect die nog eens klapte. En vulcan cilindertje smet fluit effecten. Op sommige moment lag het vuurwerk tempo wat laag . en werden er alleen maar kleine blokken afgestoken waar ik zelf wat shells boven geschoten zou hebben. Naar mate de show volgde kwam er een mooi stukkie goud voorbij. (goude blokken trouwens ) het gouden effect bleef lang hangen. Daarna wat mooie shells de lucht in en de show werd afgesloten met 2 Masterblaster blokken. 300shots fluit knal effect in 4 sec weggeschoten.
Al met al een mooie show gezien met vele mooie producten. Mijn complimenten aan Beko vuurwerk uit Tilburg.

nielsniels

Registered User
Ik ben gisteren ook aanwezig geweest en ik heb een leuk showtje gezien. Zoals hierboven al gezegd is was het tempo soms een beetje laag. Maar met het waarschijnlijk niet al te grote budget vind ik dat ze er elk jaar wel iets moois van maken. Wat mij betreft hadden ze die 5 of 6 knalpotjes halverwege de show op het eind moeten doen vlak voor de 2 masterblaster blokken. Maar je kon in ieder geval zien dat er moeite gedaan is om een mooi en leuk showtje weg te zetten en dat maakt het wat mij betreft niet uit of er nu 2000 shells de lucht in gaan of een aantal shells en een dozijn blokken.

Ik heb korte HI-SPEED filmpjes gemaakt van de eerste helft van de show.
De tweede helft heb ik in HD gefilmd
De HI-SPEED filmpjes zijn gefilmd met 600 frames per second. dat wil zeggen dat wat je ziet, 20x vertraagd is.
De HI-SPEED filmpjes staan hieronder. de film van de tweede helft van de show staat onder aan de pagina. LET OP deze film is duurt 6.36 minuten en is 393MB groot dus voor diegene met een langzame internetsnelheid kan het even duren voordat vimeo begint met afspelen

en dan hier de film de film van de laatste 6.30 minuten van de show

commentaar is welkom
niels

Laatst bewerkt:
Bovenaan