Bruiloftsvuurwerk (Privé) Nijkerk - 03-06-2017

pyrogrammer

Registered User
Op 3 juni 2017 hebben we ter ere van een Bruiloft een vuurwerkshow geschoten in Nijkerk op een prachtige locatie met meerdere gebouwen en flink wat waterpartijen.

De dag begon lekker vroeg, waardoor we met droge oogjes even moesten wennen aan een prachtig landschap dat we tegenkwamen in het mooie Gelderland. Als Limburger zijnde even lekker kunnen afzonderen van het drukke Pinkpop weekend heeft goed gedaan.

In het middaguur hadden we grotendeels alle cakes, fonteinen, bengalen en singleshots voorzien van ontstekers en ook het erg droge weiland extra afgedekt met wat zeil, je weet maar nooit! Eenmaal alles op de plaats ging het ook vrij rap met 3 man om alles goed aan te sluiten en hebben we nog lekker rustig iets kunnen happen.

In de avond kwamen onze goede collega's van het licht en geluid om de lampjes en geluid te plaatsen om het nog wat interessanter te maken. Tegen 23 uur voerden we de laatste checks uit om dan om 23:30 uur het Bruidspaar nog eens extra in het zonnetje te zetten.

Met een persoonlijke keuze van muziek is de show volgens reacties heel bijzonder geweest. Wat is dit werk toch speciaal

Om jullie natuurlijk ook mee te laten genieten heb ik een leuk filmpje kunnen maken.

Geniet ervan!
https://vimeo.com/220764265
[video=vimeo;220764265]https://vimeo.com/220764265[/video]

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Wat had ik graag een dergelijke show gehad toen ik trouwde zeg.....
Ons budget liet het helaas niet toe. Lijkt me ook erg tof om te mogen doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

pyrogrammer

Registered User
Voor een bruiloft geef ik je gelijk, dat dit een van de uitzonderlijke shows is :) Gelukkig mochten we ons helemaal laten gaan haha.

martino

Registered User
Prima show hoor. Leuke muziek keuze en bijpassende cakes/singles.
Alleen bij het laatste nummer kakt het een beetje in, in vergelijking met het nummer daarvoor. Maar dat zal vast wel de keuze van het bruidspaar geweest zijn.

pyrogrammer

Registered User
Dat klopt. Feitelijk is de "Finale" het nummer ervoor. Dit was een keuze van het bruidspaar. Enkel om te openen met dit nummer, of ergens anders in de show te gebruiken vonden wij ook niet erg geschikt. Wat mooi was om te zien, ze konden wel lekker dansen op het laatste nummer :)

GMP82

Zilveren Member
Ontzettend leuk showtje. Dank voor het delen!
Het blijft ergens jammer dat door de regelgeving (afstanden) fonteinen niet goed tot hun recht komen.

(welk nummer is dat ook alweer, tussen 7.00-7.50?)

Bovenaan