Brielle

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
13 September vuurwerk te Brielle

plaats : Brielle
provincie : Zuid Holland
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : Brielse meer
tijd : omstreeks 22.30 uur
webinfo : www.bruisendbrielle.nl

Vuurwerk en Gondelvaart tijdens Bruisend Brielle

Brielle, zaterdag 13 september is het weer zover, Bruisend Brielle. Ook deze dag, welke al begint om 10.30 uur met
diverse optredens van verenigingen, muziek, straattheater, modeshows en aansluitend een preuvenement van diverse
horeca gelegenheden wordt Bruisend Brielle afgesloten met groots vuurwerk aan het Brielse meer. Voordat het vuurwerk
losbarst wordt de gondelvaart georganiseerd, waarbij vele verlichte boten deelnemen. De boten vertrekken vanuit de
haven vanaf het Maarland en varen het Brielse meer op. De mooist verlichte boot gaat weer voor de wisselbeker.
Aansluitend om 22.30 uur zal het grootse vuurwerk de dag afsluiten. Het geheel wordt nog eens afgesloten met diverse
live optredens op een groots podium van café de Meiden en Kapitein Haak bij het Brielse meer. Voor wie dit nog niet
genoeg vindt kan terecht bij de diverse café’s in de Brielse binnenstad. Dus kom zaterdag 13 september naar
Brielle, waar Brielle zich presenteert!

the undertaker

Registered User
ola

Zo ben net terug van het vuurwerk van Brielle maar er waren best wel leuke bommetjes bij maar ik begin het aardig zat te worden want ik stond alweer op ruim 600 meter naar vuurwerk te kijken ik denk dat ik maar een verrekijker ga aanschaffen !!!! het moet niet gekker worden .......

greetings the masterblaster

extreme bang

Registered User
600meter? zat je dan ergens in de binnenstad want die afstand is onzin. het was idd gewoon helemaal niks ditjaar, vorig jaar nog wel leuk maar nu. de show begon 20 minuten te vroeg waardoor veel mensen, net als ik veel vw hebben gemist.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vandaag ook bij dit vw wezen kijken. en gemeten via google earth stonden we er 500 meter vandaan. Wij stonden bij het feest terrein en waar ook de versierde bootjes in het water lag.
inderdaad jammer dat het een kwartier te vroeg begon. zaten leuke bommetjes tussen. op een gegevn moment kwam er veel goud met knallen in de lucht. ik vermoed de finale. en daarna kwamen er nog een stuk of 20 bommen er achteraan. of dit zo hoorde heb ik ook mijn twijfels.
de show zelf duurde iets van 10 minuutjes.

Brielle13092008.JPG

Brielle13092008_1_.JPG

Brielle13092008_2_.JPG

Brielle13092008_3_.JPG

Brielle13092008_4_.JPG

Brielle13092008_5_.JPG

Brielle13092008_6_.JPG

Brielle13092008_7_.JPG

Brielle13092008_8_.JPG

Brielle13092008_9_.JPG

Bovenaan