Breda 18-10-2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Waar: Breda
Wanneer: 18 oktober 2012
Tijdstip: 21.00
Wie: nog niet bekend
Wat: nog niet bekend
Waarom: kermis
Webinfo: http://www.bredasekermis.nl/randprogramma.html

bridge

Bronzen Member
Die horstetails op 1.28 en die later nog eens terugkomen op 4.12 waren echt supervet. Nooit eerder zo''n kwaliteit horstail gezien in consuspul. Weet iemand welke pot dat is?

Z@P

Registered User
Op de horsetails na vond ik het niet veel. Wel vol gas maar vorig jaar beter.
Die horsetails gingen ook helemaal niet hoog en kwamen de hele tijd op de grond. Bleven ook super lang hangen, benieuwd welke cake dat is.

MrXtremeFireworks

Registered User
Op de horsetails na vond ik het niet veel. Wel vol gas maar vorig jaar beter.
Die horsetails gingen ook helemaal niet hoog en kwamen de hele tijd op de grond. Bleven ook super lang hangen, benieuwd welke cake dat is.

Na dat gehoord te hebben, ben ik blij dat ik niet geweest ben :)

bridge

Bronzen Member
Voor de lief hebbers van horsetails; ik heb ze gevonden, zie hierboven. Met grote afstand de allerbeste horsetails die ik ooit heb gezien. Het is>........Heron pyroshow pack 1 version. Gevonden op de site van Ed Raket te Bergen op Zoom. Echt eem must have en samen met fuego de topper voor dit jaar. Deze mag je niet missen.!!!

Pancake77

Registered User
Voor de lief hebbers van horsetails; ik heb ze gevonden, zie hierboven. Met grote afstand de allerbeste horsetails die ik ooit heb gezien. Het is>........Heron pyroshow pack 1 version. Gevonden op de site van Ed Raket te Bergen op Zoom. Echt eem must have en samen met fuego de topper voor dit jaar. Deze mag je niet missen.!!!

Welke versie?

Bovenaan