• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Borculo

Moontan

Moderator
Medewerker
Borculo 05-09-2013

Waar: Borculo
Wie: Pyromax
Wat: ???
Lokatie: sportvelden gelegen aan de Hoflaan 1 te Borculo.
Tijd: de afsteektijd is gepland om 21.00 uur.

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de plaatselijke kermis

Hier een filmpje. Vinden jullie misschien wel leuk.
Filmpje is uit de hand gemaakt met m'n fototoestel (moest toch iets).

Laatst bewerkt:
En nog een filmpje gevonden.
Dit maal gefilmd vanuit het publiek (nèt iets ander viewpoint).
Preview is onscherp, maar de film is dat maar eventjes.

Zozo in Borculo weten ze niet alleen hoe je goed kermis moet vieren maar ze pakken ook flink uit met dit vuurwerk!!

Lekker onderhoudend showtje, zie liever ( en volgens mij iedereen) een show van 8 minuten met een volle lucht ( en bodem, erg leuk gedaan) dan een show van 14 minuten waar je na 2 minuten al staat te gapen.

Dit was het leukste showtje wat ik sinds jaren heb gezien hier in NL!
Het kan dus wel :happy:
En daar was de rest van het publiek volgens mij ook mee eens!!

Back
Bovenaan