Boozebelly 2011-2012

boozebelly

Registered User
Ziet er goed uit Boozebelly. Zoals al gezegd wordt jij gaat je zeker vermaken. Wat staat daar links nog op de foto??

Ik denk dat je rechts bedoeld? :hehe!: Dat zijn de 25 schots 'High Thunder' knalblokjes van Bonfireworks. Daar had ik er 10 van en nu heb ik er nog 4 van over. Het zijn leuke dingen, mooie felle lichtkogel en een leuk ti-boeketje, maar de knallen van de ThunderkingXXL die ik nog had liggen waren beduidend beter. Hij is niet slecht, maar volgend jaar ga ik toch voor andere knalcakes en sla ik deze over, want het kan echt wel harder.

boozebelly

Registered User
Hier nog wat foto's :smiling:

Zo ziet de stooktafel er overdag uit. Eten doe je op deze dag maar in de kamer:

PC310064.JPG

Mijn neefje van 8 had de kruitkriebels ook te pakken. Voorgaande jaren was hij er nog bang voor, maar nu stond hij bol van de kruitstress en stond telkens samen met mij buiten.
Hij had zelfs al het lef om een aantal lontjes aan te steken, op voorwaarde dat ik de kanonslagen weggooide :hehe!:

PC310074.JPG

In de middag een beetje rotzooi maken bij mijn ouders voor de deur:

PC310079.JPG

Willekeurig stookplankje voor het kleine spul:

PC310080.JPG

Day after foto's:

P10101061.JPG

P1010109.JPG

boozebelly

Registered User
Ziet er goed uit, hoe vond je de producten van Van Der Nat?

Hey Gertjan, ik heb me er prima mee vermaakt. Het Van der Nat vuurwerk is mij reuze meegevallen. Alles kwam op een goede hoogte tot ontploffing, flinke burstklappen en over het algemeen mooi uitgewerkte effecten. Kwalitatief oogde het allemaal oerdegelijk. Natuurlijk zaten er ook een paar cakes tussen die ik volgend jaar zal overslaan.

Deze producten had ik van Van der Nat en ik heb erachter gezet welke ik zeker weten weer zal nemen, welke een twijfelgeval zijn en welke ik zal overslaan.

Bombay (Mooi voor een keertje en zeker geen spijt van dankzij de heerlijke finale, maar door de prijs toch een 'misschien' gevalletje)
Mandril (Misschien. Weigerde waardoor ik hem niet helemaal heb ervaren, maar wat ik heb gezien beviel mij goed en ik blijf benieuwd naar die dubbele goud finale in W-shape)
Broadway (Sla ik over, vrij standaard effecten)
Grandula (Sla ik over, ook vrij standaard effecten voor die prijs)
Rokko (100% zeker weer!)
Orbit (Sla ik over, te standaard en te prijzig voor een doorsnee 19 schots blok)
Balsa (100% zeker weer!)
Orion (100% zeker weer!)
Pavú (100% zeker weer!)
Diabolo (100% zeker weer)
Starlight (Misschien, finale was echt broodmager maar op zich is de prijs-kwaliteit wel in orde)
Papilot (100% zeker weer, budget toppertje!)
Panga Panga (100% zeker weer, budget toppertje!)
Passie (100% zeker weer, budget toppertje!)

Al met al ben ik dus wel te spreken over VDN. Cakes als de Balsa, Orion & Pavú deden het beter in de straat dan de 'Wodka Blue, Endeavour & Treasure Island' van Bonfireworks, terwijl die in dezelfde prijsklasse zitten. Daarmee zeg ik niet dat die Bonfire blokken slecht zijn hoor, integendeel. Die zitten er volgend jaar waarschijnlijk ook gewoon weer bij, maar die VDN cakes die ik noemde waren gewoon steengoed.

Booomy

Registered User
Ik denk dat je rechts bedoeld? :hehe!: Dat zijn de 25 schots 'High Thunder' knalblokjes van Bonfireworks. Daar had ik er 10 van en nu heb ik er nog 4 van over. Het zijn leuke dingen, mooie felle lichtkogel en een leuk ti-boeketje, maar de knallen van de ThunderkingXXL die ik nog had liggen waren beduidend beter. Hij is niet slecht, maar volgend jaar ga ik toch voor andere knalcakes en sla ik deze over, want het kan echt wel harder.

Haha ja bedoelde inderdaad rechts ;-). Mooie day after foto's en leuke om te zien dat er een jonge nieuwe freak aan zit te komen ;-)

white thunder

Registered User
Hele mooie collectie geworden zeg!En dat dan door iemand,die het begin november qua financieen helemaal niet zag zitten,om uberhaupt een collectie aan te schaffen:sad:.Wat dat betreft heb je jezelf wel overtroffen dan:hehe!:,en is het denk ik alsnog een heerlijk avondje stoken geworden voor je:smiling:,egt heel mooi!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wow, super die fotos! Altijd erg sfeervol, heb er meteen weer zin in.

Bedankt voor je omschrijving van de cakes van Van der Nat, heb ze hier in de buurt helaas niet gezien.
Dit jaar nieuwe kansen!

Groetjes Dim

Bovenaan