Booomy's lijstje 2012 / 2013

Shenanigan

Registered User
Ziet er goed uit. Dat project staat wel een tijdje te schieten als ik het zo zie, duurt wel een minuut of 8 als ik het moet schatten. Kan een een glaasje champagne bij nemen. Gaaf man. Hopelijk loopt hij in één keer door.

Booomy

Registered User
Ik hoop het ook. Ik hoop ook dat alles op mijn pallet gaat passen haha. Zal van de week mijn filmpje van vorig jaar hier neer zetten. Heb hem eindelijk online staan ;-)

Booomy

Registered User
Zo hierbij eindelijk mijn show van vorig jaar. Is gefilmd door mijn vriendin met der telefoon dus niet de beste kwaliteit. Zeker het geluid laat wat te wensen over. Dit jaar hoop ik een betere kwaliteit film te hebben. De show was:
Stars over Paris
Fire Emblem 2x
Concerto Rosso 2x
Tweelingen 2x
Black Surprise 1x
Sky Screamers 1x
Secret Salute 2x (waarvan er 1 bleef staan)
Hoogmoed 4x
Alleen hield ie er na de Sky Screamers mee op. Dus opnieuw aangestoken zie 2e film. Alleen ging er daar ipv 2 Secret Salute maar 1 de lucht in. Aja was de eerste keer dus hoop dit jaar op een beter resultaat. Al moet ik zeggen dat ik de timing tussen de cakes wel aardig voor elkaar had voor een eerste keer. En de mensen in de straat en ik zelf ook vonden het TOP dus wat wil je nog meer!!!

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Mooi man, zoals ze zegt. Je vrouwtje kan dit jaar 1 ding beter doen. Niet meer verticaal filmen, en dan komt het helemaal goed!!!

smilli

FPM Filmer
Lekker hoor, ziet er gewoon top uit.
Ja kan hem dit jaar altijd nog bij mij afsteken dan weet je zeker dat die er goed opstaat:tounge:

Shenanigan

Registered User
Goeie beelden zeg! Ik vond het een mooie show met een goeie opbouw. Heftige chaos. Jammer dat hij niet doorliep, maar de timing was inderdaad goed.

Bovenaan