Booomy's lijstje 2012 / 2013

Booomy

Registered User
@ Sprinkhaan. Ja die staan altijd allemaal op het plein :). Elk jaar te wachten tot dat ik naar buiten kom haha. Is wel grappig dat we ook een kerel op dat zelfde plein hebben wonen die elk jaar bij zijn broer in een vuurwerkzaak werkt. Dus hij heeft ook altijd erg veel vuurwerk maar is een beetje een poopie joopie figuur. Probeert altijd de gene te zijn met het beste vuurwerk. Alleen sinds een paar jaar heeft ie er een concurrent bij ;-). Zeker vorig jaar toen ik mijn eerste palet project had gedaan stond het plein op zijn kop.
@ Dim. ja dit jaar gaat er zeker gefilmd worden. Resultaat komt hier te staan.

Stefan Tetteroo

Registered User
Koetje zou je de dan die Crossettes in het midden weg halen en die naar voren halen. Of gewoon nog 2 extra Crossettes kopen en die er vooraan bijzetten?? Is de combinatie van Wasp / Gracefull / Crossettes wel een juiste combi. Mochten er nog andere tips hebben graag :)
Ik zou de Wasp eerder met de Crossing Crossette combineren. De fish van de Graceful gaan anders verloren door de felle lichtkogels van de crossettes.

Booomy

Registered User
Of heb je een ander tail blokje in gedachten?? Ik zou niet weten of ze hoog komen. Heb hem niet live gezien helaas. Of denk je dat door de crackling je hummers van de wasp niet meer hoort??

Booomy

Registered User
Ja daar gaan we voor. Heb nog nooit eerder een fish effect gehad dus die gaan we dit jaar er in doen. Ik begin dan de show ook rustig met de angrybirds 2x. Duurt wel iets van 40 sec maar dan kan ik de eerste cakes alvast er tussen door laten lopen. Top thnx ;-)

Booomy

Registered User
Zo zojuist het meeste besteld. Heb alleen iets te lang gewacht dus de Hot Chains en de Zena Box en de Magic Moments waren "uitverkocht" op dit moment. Heb gelezen dat de Hot Chains waarschijnlijk niet meer komt :-S. Aja had ik maar eerder moeten bestellen. Hoop dat de Zena Box en de Magic moments nog wel weer in het assortiment komen. De rest is betaald.

Heb verder ook nog 9 Vette Marja's / 2 Tweelingen / Vetjes / Zware jongens en een Wil Wil Wel van Marijn op de kop weten te tikken in Eemnes.

Booomy

Registered User
Zo de laatste dingen zijn nu echt besteld. Wat er nog bij gekomen is:

Blue Dimension 2x
Wave Willow 2x
Falcon 1x
Golden Show 1x
Rock the Show 1x
Thunder Salute 1x
Heavy legend 16 1x
Heavy legend 25 1x

Shenanigan

Registered User
Mooie lijst weer Booomy. Veel afwisseling. Had jij niet veel over van afgelopen jaar vanwege slecht weer? Dat heb je nu heel wat te schieten. Waar kijk je zelf naar uit?

Booomy

Registered User
Dat klopt ik had idd nog wat over ja. Dus we hebben een flinke lijst dit jaar. Waar ik naar uit kijk. Ik ben plan om dit jaar weer een show te schieten. Op een pallet. Vorig jaar voor het eerst gedaan met 15 cakes. Dit jaar worden het er 30. Vorig jaar stopte die er mee en moest ik hem opnieuw aansteken. Dus kijk er heel erg naar uit om het dit jaar wel in 1x te laten lukken.

Ik kijk heel erg uit naar hoe de cakes in mij straat gaan presteren. Silver Willow / Exploding box / ect.Verder ben ik ook benieuwd naar de cakes die ik nog niet gezien heb op de demo's. Spider king en de blinking willow's en de ready to rumble.
Ook kijk ik er naar uit om iedereen op het plein te zien wachten tot dat ik kan beginnen met schieten. Er is een buurman die ook flink wat weg knalt iedereen jaar dus dat is super leuk om af te wisselen. Ik begin in de vooravond al met wat cakes weg te schieten. Dan om 00:00 begin ik eerst met wat losse cakes. Vuurwerk met een kroon / Share the flare / Silver Willow / Hot Chains / Exploding Box en Switling Daisy (op de Silver Willow na allemaal nog over van vorig jaar). Dan heb ik 2 Snipers ook over van vorig jaar samen met Great Wall of China die samen gaan. En 2 Treasure Island en 1 Wodka Blue alle 3 ook over van vorig jaar die ook samen gaan.

Als dat allemaal de lucht in is gegaan komt me pallet project:
Angry Birds 2x
Gracefull 2x
Crossing Crossets 2x
Battle 2x
Fire Emblem 2x
Blue Dimension 2x
Falcon 1x
Heavy Legend Super blinking Willows 1x
Heavy Legend Spider king 1x
Wave Willow 2x
Zware jongens 1x
Sky Screamers 1x
Zware jongens 1x
Secrete Salute 4x
Hoogmoed 6x
Zo gaat de avond er wel zo'n beetje uit zien ;-)

Bovenaan