Booomy's lijstje 2012 / 2013

Booomy

Registered User
Zo na een hoop gepuzzel hier mijn lijstje. Moet alleen nog het 1 en het ander bestellen , maar dat gaat de komende dagen gebeuren.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/26324

Ben van plan om net als vorig jaar weer een project in elkaar te zetten. Ben er nog niet helemaal uit vandaar dat ik ook nog moet bestellen. Ook ga ik wat cakes tegelijk schieten. Heb namelijk nog 2x Sniper over van vorig jaar. Die ga ik samen met de Great Wall of China schieten. Ook heb ik nog 2 Treasure Island en 1x Wodka blue over van vorig jaar. Die ga ik ook samen schieten.

Verder heb ik nog over van vorig jaar vanwege de mist:
Show Time fontijn
Hoogmoed 12x
Pinkie Winkie 3x
Battle 2x
Swirling Daisy
Exploding Box
Secrete Salute 2x
Vuurwerk met een Kroon
Share the Flare
Thunderking XXL 2x
Zware Jongens

Verwacht dat er verder niet zo heel veel meer bij komt. Aja zeg nooit nooit ;-). Mocht je ideeen hebben over een mooie opbouw kwa show voor me pallet project dan hoor ik dat graag.:happy:

Booomy

Registered User
Ik wist dat deze vraag zou komen haha. Ja klopt idd. Met pijn in het hart staan ze er niet op. Ik heb namelijk best nog wel wat over van vorig jaar wat ik in een project wil gaan verwerken. Maar daar moest nog wel wat bijgehaald worden dus gekozen om dit jaar weer zelf wat in elkaar te zetten. Volgend jaar ga ik zeker die bakken van Rubro bestellen want ze zien er erg goed uit.

Pancake77

Registered User
Als ze dan nog bestelbaar zijn :tounge:

Maaruh leuke diverse lijst, ik hoop zelf ook nog aan wat Marijn te komen, vooral de hoogmoedjes zijn een must have.

Booomy

Registered User
Ja idd Pancake haha. Aja gezien de filmpjes en de hoeveelheid mensen die ze bestellen zullen ze er volgend jaar vast weer zijn ;-)

Booomy

Registered User
Overgens kan je de Hoogmoedjes nog krijgen bij pyrovoordeel.nl en nog in Eemnes bij witte tentverhuur. Ik had ze vorig jaar al ingeslagen omdat ik niet wist of ze dit jaar nog verkocht zouden worden

Pancake77

Registered User
Overgens kan je de Hoogmoedjes nog krijgen bij pyrovoordeel.nl en nog in Eemnes bij witte tentverhuur. Ik had ze vorig jaar al ingeslagen omdat ik niet wist of ze dit jaar nog verkocht zouden worden

Dat is mij iets te ver, de enige marijn dealert in limbabwe heeft er ook nog op voorraad:lub:

Booomy

Registered User
Ja heb ze in gedachten Spanischcracker. Zal ze van de week hier ff neer zetten. Dat is ook de rede waarom ik die doorlont bakken niet heb gekocht. Maak een showtje van de spullen die ik nog heb + wat er bij en dan de volgende keer de doorlontbakken. @ mystifying Sage ja dat is waar dat weet je helaas nooit ;-)

Booomy

Registered User
Mijn volgorde komt er ongeveer zo uit te zien:
Hot Hot Hot 2x
Battle 2x
Fire Emblem 2x
Blue Demension 1x
Wasp4x
Gracefull 2x
Crossing Crossets 2x
Blue Demension 1x
Heavy Legend Spider king 1x
Falcon 1x
Heavy Legend Super blinking Willows 1x
Zware jongens 1x snel in elkaar laten over lopen
Sky Screamers 1x snel in elkaar laten over lopen
Zware jongens 1x snel in elkaar laten over lopen
Secrete Salute 4x tegelijk
Hoogmoed 6x tegelijk

Ik wil graag dit jaar een wat rustig moment doen met effecten die de meeste mensen niet zo vaak zien. Dat wil ik gaan doen met 4x Wasp / 2x Gracefull / 2x Crossing Crossets. Ik heb dit nu in het midden van de show zitten. Is dit een goed idee. of moet ik er mee beginnen?? Zijn deze 3 cakes wel goed met elkaar te combineren. Alle ideeen zijn welkom.
Thnx

Koetje

Registered User
Dikke lijst! Rust moment in showtje ook goed idee, al zou ik persoonlijk ook rustig beginnen, met bijvoorbeeld die crossettes.

Zware jongens allebei tegelijk en dan die Sky Screamers erbij

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Koetje zou je de dan die Crossettes in het midden weg halen en die naar voren halen. Of gewoon nog 2 extra Crossettes kopen en die er vooraan bijzetten?? Is de combinatie van Wasp / Gracefull / Crossettes wel een juiste combi. Mochten er nog andere tips hebben graag :)

Bovenaan